POSCO Digital: Діджитал Маркетинг це золото для нових продуктів

Випробована діджитал спеціалістами з України POSCO вписуєтсья в світові концепції маркетингу. POSCO Діджитал Маркетинг це технологія, що дає продажі, а не лайки.
Digital POSCO - Діджитал Маркетинг це про Комунікації та Сучасну ефективність

POSCO Діджитал Маркетинг це Реальний Маркетинг у підприємницькій діяльності України, Європи, Америки і Великобританії

Коли ми відкривалися в 2009-му році ми вірили, що будемо завжди кращими в Україні. Можливо ми були самовпевнені, але ми також були і результативні. 

Місія – допомогати українському бізнесу, “підприємцям яким завжди мало”. Наш Маркетинг – це сміливий, завжди з характером, ультра-сучасний та головне рентабельний діджитал маркетинг.

Різниця між нами та будь-якими агенціями які ви згадаєте, 

чи знайдете в гуглі: ми будували цілі бізнеси або просто відділи продажів та маркетингу, під ключ. 

Нам платили і платять за Продажі, а не за дизайн який подобається секретарю чи лайки від вашої сім’ї в фейсбуці.

І наші клієнти (а їх давно більше 150, в 6 країнах світу) вже пережили економічні кризи 2009, 2014, 2019 та пандемію, переживемо і війну 2022 з раісєю.

TOP-10 термінів Діджитал Маркетингу які треба знати підприємцю

Це цифровий маркетинг, тобто інтернет-маркетинг і є частиною великого стратегічного маркетингу (якого у вас може і не бути у вигляді купи документів).

Спосіб перетворення відвідувачів вашого сайту, реального магазину чи офісу в покупців. Зазвичай ділиться на такі класичні кроки – Трафік, Інтерес, Конверт. Але ці три кроки можуть перетворитися на 25+ кроків дуже легко, в залежності від того який продукт ви продаєте та скільки обов’язкових етапів перетворення проходить клієнт. В діджитал маркетингу знати свою воронку і мати можливість її бачити в будь який момент часу – дуже важливо.

Скільки грошей сумарно за місяць вам приносить один клієнт. Наприклад, ви продали на 200 000 доларів в цей місяць. А клієнтів у вас було 1 000. Значить ваш середній чек = 200 000 / 1 000 = 200 доларів. В діджитал маркетингу це критичний показник, від якого можна рахувати скільки максимально ви можете витратити залучення нових клієнтів, або скільки можна заробити на певних активностях / запусках нових воронках.
Будь-які дії, що активують увагу до вашого бренду або конкретного продукту. Це може бути просто запуск реклами в фейсбуці на конкретний пост, або запуск великої імейл маркетинг воронки (email marketing і досі працює досить добре в Штатах, Європі і звісно Україні, коли ваші клієнти належать до середніх та великих бізнесів).
Процес знаходження потенційних клієнтів, що готові до розмови з вами або навіть готові купувати. Від слова ЛІД (Lead – потенційний клієнт, що залишив свої контакти і готовий до розмови).

Пошукова оптимізація. Це те, що робить ваш сайт видимим для пошуковиків типу Google, Bing, Yahoo, Youtube, Facebook, Instagram, Pinterest та інших (так, соціальні мережі теж мають свої пошукові технології всередині себе). Чим кращий у Вас SEO – тим більше людей приходить до вас на сайт.

Це клієнтський досвід. Який у вас UX ? Тобто який досвід отримає користувач, коли стикається з вашим брендом? З самого початку і до післясмаку. Як він вас знайшов для себе? Що побачив в гуглі – заголовок, підзаголовок? Яким побачив сайт, чи було зрозуміло як замовити зворотній дзвінок? Чи цікаво було за вами спостерігати в соціальних мережах? Чи знайшов щось цікаве і корисне у вас на сайті? Чи передзвонили ви йому вчасно і чи доброзичливо поговорили? І так далі.
Замовлена реклама у вендорів типу Google, Facebook, Instagram, Youtube, TikTok.
Це коли ви замовляєте рекламу у відомих блогерів та влогерів щоб вони розказали про ваш продукт і ви отримали скажений трафік (відвідувачів для вашого бізнесу) і повели їх до вашої воронки.
Відповідно: Офлайн маркетинг – той, що робиться в реальному світі – умовні візитівки, бігборди. Онлайн маркетинг – сайт, соціальні мережі, SEO, платна реклама в Гугл та інше у віртуальному світі всесильного короля на ім’я Інтернет.

Той самий, що вивчають діти у нашого партнера – КНЕУ (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана) або КНУ імені Тараса Шевченка (Київський національний економічний університет імені Тараса Шевченка). Зазвичай там проходять такі концепції як 4P та інші класичні, та все що з них виходить (ми розкажемо про них трохи далі перед тим як перейти до POSCO).

Найкращі можливості діджитал-маркетингу для малого бізнесу СЬОГОДНІ

Якщо дуже коротко, то щоб іти в ногу з часом, а також мати не тільки модний Digital Marketing, а ще й рентабельний інструмент для свого бізнесу, треба багато роботи. 

Вам, або тим у кого ви замовляєте послуги, доведеться:

1) вчитися діджитал маркетинг технологіям кожен день.

2) тестувати, тестувати, тестувати.

Бо інакше – ви ризикуєте бути обігнаним конкурентом за лічені дні (уявіть що він вміє запускати рекламу на свої товари / послуги, а ви тільки вкладаєте і нічого не отримуєте від “рекламщика з сусіднього під’їзду”).

А уявіть (реальна ситуація) ви приходити до дорогої агенції, а там знають про канали маркетингу менше ніж ви.

Гірше того, ви вже навіть самі пробували щось робити (наприклад) з SEO і мали гарні результати, а вони кажуть що SEO – не працює і продовжують “зливати” ваші бюджети в інстаграмі. 

Діджитал Маркетинг це завжди про сучасні інструменти, практику, результати. 

Posco Digital Marketing is all about leads POSCO Digital - Діджитал Маркетинг це золото для нових продуктів на нових ринках збуту.

POSCO Діджитал Маркетинг що розвивається кожен день від практики, а не від теорії

Ми вигадали цю технологію самі. Бо виявилося, що в мережі інтернет немає нічого дійсно свіжого і актуального. Маркетинг концепції не пропонують нічого для світу в якому діти за два дні отримують з гаджету стільки інформації, скільки наші бабусі і дідусі отримували за все життя (факт). І як ці концепції враховують те, що ці ж діти нічого можуть і не запам’ятати з отриманої інформації? 

А ви думаєте ваші клієнти більш сфокусовані ніж ці діти? Хочете шокую? Згадайте скільки інформації ви просто пролистуєте в соціальній мережі на день? А на місяць?

Ми вигадали POSCO, бо наші клієнти потребували покрокового плану розвитку маркетингу ДЛЯ ПРОДАЖІВ в сучасному світі. Маркетинг не тільки для того, щоб про бренд знали і тримали теплі думки про нього в пам’яті, але ще і для того, щоб бренд мав право ПІДНЯТИ ЦІНИ і не втратити клієнтів, не втратити їх лояльність, не втратити а примножити свою прибутковість. Мабуть це саме коротке і просте поясненя чим відрізняється POSCO від класичних теорій маркетингу.

Digital Marketing with media UX and great copy by City Profit

P: Продукт як основа POSCO Маркетингу

Як виглядає ваш продукт? Товар, чи послуга. На полці в супер-маркеті, в коробці, або в буклеті, на відео-презентації. Як виглядає те, що ви продаєте? Яка в нього ціна, текстура, запах, явні прості та не прості властивості? Колір або кольори, шрифти? Упаковка?

Polaroid is a beautiful example of Product in Posco Digital Marketing Theory POSCO Digital - Діджитал Маркетинг це золото для нових продуктів на нових ринках збуту.

Продуктологія та Прайсинг в концепції маркетингу POSCO

Для того, щоб ваш продукт продавався сам, треба щоб він відповідав трьом показникам (з нашого досвіду побудови асортиментів для нових та перебудови продуктової лінійки для існуючих бізнесів):

1. ABCR присутній! (А – дорогий, В – звичайний для ринку, С – дешевий, R – рекурентний продукт. Якщо всі типи товарів є у вас в прайсі, значить він може призвести до зростання бізнесу)

2. Його реально шукають (назва повинна відповідати пошуковим запитам в Гуглі. Наприклад в Сіті Профіт колись був продукт Стартап Модель, тепер цей продукт називається простіше – Бізнес План)

3. Логічний і простий (Ваш асортимент повинен бути логічним для потенційного клієнта, тоді його буде легко запам’ятати, та передати друзям суть вашого бізнесу і ваших пропозицій, без питань!)

Маркетплейси Google, Facebook, Instagram, Amazon для Дропшипінгу

Доречі, а ви знали, що можна використовувати маркетплейси (майданчики для продажів своїх продуктів в інтернеті) для продажів своїх товарів навіть не маючи сайту?

Просто, як колись в 90-х за технологією “купуй дешевше – продавай дорожче”.

Тільки тепер вам навіть не треба мати товар на складі, чи полицях. Не треба розбиратися в послузі. Вам треба просто класно показати продукт потенційним клієнтам.

А доставку до клієнта зробить основний продавець – виробник. 

Через Діджитал Маркетинг це робиться досить зручно.

Афіліативний Маркетинг в Україні (Аffiliate Marketing) та його роль в POSCO

А ще є така штука, яка дозволяє вам продавати товари та послуги за допомогою інших досвідчених маркетологів.

Якщо ваш товар дійсно крутий і може дати заробити іншим продавцям (маржа дозволяє), то ви можете сформувати свою афіліативну програму.

Наприклад, вони (продавці) зроблять сайт по своєму для ваших продуктів, просувати будуть по своєму (статті, відео, підкасти). Але якщо по їх посиланню хтось перейде на ваш сайт і зробить замовлення то і він (продавець) і ви (виробник, власник) будете це знати.

Продавець отримає бонус за продаж. Виробник отримає продаж. Круто? А у вас є така програма? Чи продукт ще не готовий?

O: Онлайн Упаковка Нового продукту чи Бізнесу в Інтернеті - інтернет маркетинг

Тож, у вас є продук, маючи цілі маркетингу у вигляді бачення, точних цін і асортименту, планів продажів та витрат (про це якось іншим разом, ми маємо бізнес-план в своїх послугах, до речі). Час упаковки!

Вам потрібен сайт, соціальні мережі, реєстрація в сервісах типу Google My Business та зробити так, щоб вас можна було знайти в Гуглі хоч якось.

Якщо ви оцінюєте свій бізнес по POSCO. На першій букві “O” (Online) вам треба оцінити що можна знайти про вас написавши назву вашого бренду / продукту в гуглі.

Making Website SEO and ADS is crucial for Posco Digital Marketing is

Інтернет Воронка Продажів (Sales Web Funnel) для B2B та B2C

Ви можете зробити круту воронку, замість звичайного сайту з кнопками про нас, контакти, наша команда і т.д. Як це?

Це коли на першій сторінці ви всім даєте можливість отримати щось дуже важливе для них, безкоштовно (каталог скейтбордів що вийдуть наступним літом в форматі PDF).

Як тільки клієнт ввів свою пошту, щоб туди отримати каталог він потрапляє на сторінку “ДЯКУЮ”, де йому ви, як власник бізнесу кажете “Друже, поки ти тут, хочу запропонувати тобі акцію спеціально для тих, хто є нашим фаном – знижка в 3000 гривень на стару колецію досок SunDrive by Klimenko”. Просто обери одну з п’ятьох дошок яка тобі подобається і якої ще не має в тебе в колеції і ми відправимо її тобі сьогодні ж.”

За нашими даними (а ми отримуємо бонуси саме за продажі якщо що), воронки ефективніші за інтернет-магазини чи маркет-плейси в 2,5 разів. Мінімум. До речі, про інтернет-магазини…

Ecomerce website - Інтернет Магазин можна зробити правильно і не за всі гроші світу

Досить багато варіантів як і за допомогою яких технологій зробити інтернет-магазин.

Ми переконані, що інтернет-магазини повинні бути присутні для товарного бізнесу, але штука в тому, що якщо ви помилилися на етапі P в POSCO, то це може бути просто зливом грошей.

І ще одне – Інтернет магазин легко живе поряд з воронками продажів. Просто є кнопка “Магазин”, а є кнопка “Акції” (і тут і живуть воронки).

Концепція POSCO Діджитал Маркетинг це коли все ЛОГІЧНО, ЗРОЗУМІЛО, ЕФЕКТИВНО!

Діджитал Агенція в Україні №1 для конверсійного маркетингу

Конверсійний Діджитал маркетинг це новий термін для України, але він правильно описує нашу роботу для вашого бізнесу – ми орієнтовні на реальні замовлення дзвінка від реальних потенційних клієнтів, які бачили ціну, знають про продукт і хочуть поговорити з тим, хто може їм цей продукт продати.

Нас називають “Внедренці” №1 в Україні. І можливо були праві. Ми єдині маємо відкрите і чесне портфоліо, нам не соромно за наші проведені реальні проєкти по розбудові маркетингу, продажів та цілих бізнесів в Україні, Азії, Європі, США.

В нас комплексний підхід, і наше перферктне портфоліо в маркетингу не тому, що ми “не реальні чарівники з голубого вєртольота”. Ми просто дуже серйозно підходимо до вибору клієнта. І якщо у вас погана бізнес ідея, або зневажливе відношення до продукту, команди, партнерів, нікчемні цілі щодо продукту то звісно ми не зможемо працювати, поки не вирішаться ці всі питання. 

А ще в нас є безкоштовна перша консультація для будь-кого. І якщо ми під час неї зрозуміємо що не можемо вам допомогти з точки зору нашого досвіду, то скажемо правду “це не до нас, ми не вміємо просувати такі продукти”. І це чесно. 

Але якщо ми підписали з вами контракт – значить і ви, і ми віримо в план дій і його результативність. Працюємо на совість завжди (спитайте в наших клієнтів, дізнайтеся наші кейси).

S: Сервіс в формулюваннях, дизайні сайту, в його зрозумілих і простих формах

Діджитал Маркетинг це не тільки просування, а ще й створення самих об’єктів куди ми запрошуємо відвідувачів.

Як виглядають в корпоративній формі ваші продавці в салоні? Як виглядає ваш сайт? Чи спонукає дизайн до покупки. Сервіс може виявлятися і у відчуттях, щодо кольорів, розміщення кнопок, текстових звернень до клієнтів.

Якщо на кнопці стоїть напис “замовляй”, то це припустимо тільки якщо товар широко вживаний, простий і задовільняє базові потреби. Якщо ж це сайт про продукт з великим чеком і бере участь у Маркетингу B2B, то на кнопці краще писати “Замовляйте”.

Service video call with Surface Laptop in POSCO is all about our service standart POSCO Digital - Діджитал Маркетинг це золото для нових продуктів на нових ринках збуту.

Функції Марктингу в Дизайні для лайків та вартості бренду, або Дизайні для продажів?

Уявіть собі товариство з обмеженою відповідальністю, яке виробляє сільгосп техніку, що має в інструментах продажу міжнародний марктинг виского рівня, маркетинг в соціальних мережах. І згодом власник, засновник компанії хоче змінити дизайн сайту. І робить із сторінок – витвір мистецтва. Дані про типового клієнта не були враховані. Все дуже схоже на версальскі музеї мистецтв, а потенційний клієнт не бачить навіть кнопку “контакти”.

Всім дуже подобається такий сайт. Але ж діджитал маркетинг це не про лайки? А всі лайкають та дають класні відгуки, а ті хто створювали сайт отримали міжнародну нагороду за дизайн. От тільки продажів тепер побільшало у конкурентів. Бо бояться купувати у тих, у кого сайт преміальний і дизайн-орієнтований. Це більше схоже на музей (“дякую, я просто дивлюсь” – так кажуть в таких магазинах клієнти продавцям), ніж на салон продажів техніки. Купувати приходять до конкурентів. Чого? Бо там зрозуміло все. 

POSCO Діджитал маркетинг це коли “Більш професійно” кажуть клієнти про ваші сайти, а не про маркетинг конкурентів.

C: Вартість Бренду Компанії, Власника, кожного в команді для підвищення цін та маркетинг для відкриття будь-яких дверей

C – COST. Яка ваша собівартість? Ні, не так. Яка собівартість вашого бренду. Завтра вашу назву і логотип захоче купити конкурент, чи інвестор з іншої країни. Скільки коштує ваш бренд на ринку, і яка “собівартість”?

Погодьтеся, ви купуєте марки виробників зубної пасти яких не так і багато. В когось три улюблених впізнаваних назви зубних паст в голові. В когось до 10. Так само і з баготьма видами товарів та послуг. Щоб мати можливість підняти ціни на ваші послуги і товари треба мати досить серйозну вартість бренду. Про вас повинні знати, вам повинні довіряти.

А чи знали ви, що є правило “21”. Якщо 21 раз на місяць ви будете бачити борд біля свого дому з рекламою “SteinRan – Топова Побутова Техніка Німеччини”, при наступних покупках ви будете вважати SteinRan таким самим серйозним брендом, як і ті що знаєте вже десятиріччами. Фокус?

Ні, так просто влаштована наша психологія. І так, цей SteinRan вже може продаватися дорожче. POSCO Діджитал Маркетинг це коли ви сміливо піднімаєте ціни.

Create a service like a pro with POSCO Digital Marketing Concept

Контент Маркетинг в соціальних медіа для лояльності

Контентний Діджитал Маркетинг це коли ви збираєтесь будувати вартість бренду через контент – тексти і медіа.

Якщо ви підписані на бренд в Інстаграмі, то будете згадувати його в першу чергу коли збираєтесь купувати.

Контент маркетинг дуже важливий і повинен сприяти розвитку відношень с клієнтом, інтегруватися з воронкою продажів і дублювати контент (крос-постинг) соціальні мережі -> сайт.

Що може принести власнику Контент Маркетинг

Зазвичай, ми радимо власнику та ТОП-менеджерам компанії вести власні соціальні мережі так, щоб хоча б раз на тиждень згадувати в своїй стрічці свій бізнес.

Якщо ж піти по шляху створення інфлуенсера (впливової особи у своїй ніші), то це може додати ваги не тільки бізнесу (бо тепер це бізнес з реальним лицем людини), а й самому власнику.

Тепер він – успішний бізнесмен, професіонал своєї справи і якщо завтра він буде відкривати новий бізнес чи оголосить розширення, його підтримують багато зовнішніх партнерів і інвесторів.

O: Offline Маркетинг, або коли з'являється людина в сучасному Діджитал Маркетингу по POSCO

Щодо офлайну, то треба чітко розуміти – бізнес виключно побудований в онлайні це тільки сервіси та програмне забезпечення. У майже всіх інших випадках – це онлайн+офлайн. Вам все одно треба говорити з клієнтом в чаті, в телефоні, іноді у відео-зв’язку. Людина потрібна в діджитал / інтернет-маркетингу.

З вуст міністерства цифрової трансформації України це звучить як “збільшення ефективності та прозорості ведення і бізнесу в тому числі”. Це означає що цифровий маркетинг це допомога офлайн маркетингу і навпаки. Онлайн продажі і офлайн продажі завжди поруч і у внутрішніх активностях України і в міжнародному маркетингу.

Що таке маркетинг в офлайні? На даний момент це борди, візитівки, корпоративний одяг, наскрізна ідентифікація у брендингу (впізнаваність) та інше. Для діджитал маркетингу Офлайн дає можливість підтвердити самовідчуття клієнтів. Вони бачили вас в соціальних медіа, бачили ваш сайт – тепер треба завершити спілкування з брендом в живу.

Найчастіше це штатна одиниця “Консультант”. Який працює в чатах, відповідає на питання в мобільному телефоні.

Важливо знати, що в концепції POSCO by CITY PROFIT (всі права захищені) управління відносинами з клієнтами відбувається як останній етап, а не перший.

Тобто, спочатку, наприклад, клієнтів наздогнала контекстна реклама (за допомогою Google tag manager або Facebook Pixel), або просто ва бізнес було представлено через соціальні медіа, а тільки потім, відповідно до запиту клієнта його було переведено у воронку продажів.

Де клієнт показав свої наміри закачавши чи отримавши на пошту щось безкоштовне, потім придбав щось дешеве і тільки потім заговорив з реальною людиною про більш дорогу пропозицію від вас.

POSCO Діджитал Маркетинг це коли ви спілкуєтеся тільки з “гарячим клієнтом”.

Головний Маркетинг Менеджер - Засновник

Останні події в Україні (війна з раісєю) показали, що більшість бізнес процесів продовжать свою роботу тільки якщо власник бізнесу, не співпрацює з бізнесами, що входять в санкційний список, сам готовий “включитися” в стратегічний цифровий маркетинг. 

Від засновника залежить яким буде бізнес, яка буде система управління процесами і Digital маркетинг в операційній роботі.

Міжнародний маркетинг тим паче потребує продакт менеджера (product manager) – того, хто відповідає за якість, публічність продукту в світі. І хто може бути таким ГОЛОВНИМ, якщо не власник? 

Комунікації, що засновані на даних

Розмовляти з потенційними і діючими клієнтами це теж важка робота. Щоб тримати в голові всю історію комунікацій можна використовувати CRM. На даний момент це трендово в Україні і доказано ефективно.

Digital маркетинг дає можливість отримувати дані про клієнта миттєво. Знаючи телефон клієнта можна багато знайти про нього вже. Тобто, це може бути і імейл, і місце роботи, іноді навіть соціальні мережі клієнта та його активність в них. Розмовляючи з клієнтом будьте індивідуальним та точним.

Тоді, як і інший Діджитал Маркетинг це буде сильним сигналом для нього, що ВАМ можна довіряти.

Вивіска для бізнесу, інтер'єри, нейромаркетинг

Є така наука як нейромаркетинг. Найбільш активно ця наука отримувала увагу завдяки Кьел Нордстрему – маркетологу і науковцю, що заміряв як реагує потенційний клієнт на запах, кольори, освітлення, музику, тон голосу та інше.

Саме офлайн маркетинг дав нейромаркетингу багато інформації. Прочитайте про нейромаркетинг і подумайте як це може бути застосовано у вашому онлайн бізнесі, в інтернет-маркетингу. Новини з цього наукового фронту може стати джерелом для ваших відкриттів.