Категорії
BLOG SME2027

Розраховуємо бюджет проекту. Як уникнути помилок?

❌ Перша помилка. Завищення цін.

Ми думаємо, що донор сидить за океаном і знає про Україну максимум по карті. А про те скільки коштує оренда квадратного метра в Києві навіть уявлення не має. Поки ми йому не напишемо. От насправді, перша дуже велика типова помилка – це завищення цін.

✅ Наша порада

Пам’ятайте, навіть якщо донор сидить за океаном він може все проконтролювати в дуже простий спосіб. На кожне оголошення приходить тисячі приблизно однакових заявок, одного розміру і схожими потребами.  У такий спосіб можна швидко за середніми показниками побачити хто завищив.

❌ Друга помилка. Заниження цін.

Є дуже багато організацій, які насправді занижують бюджет, особливо в на частині робіт і послуг. Для чого? Щоб виграти проект. Але халепа виходить, коли ви потім починаєте реалізовувати проект і в вас реально не вистачає ресурсів.

✅ Наша порада

Пишіть проект не для того щоб виграти, а для того щоб виконати

❌ Третя помилка. Не читати інструкцію до бюджету.

Виявляється, що це не всі читають інструкцію до бюджету від донора. Це дуже важлива частина. Наприклад часто там вказується, що закупівля обладнання і розробка сайтів не підтримується. Тому не варто витрачати час і це вписувати в бюджет. Це одзнозначно знижує ваші шанси отримати інвестування.

✅ Наша порада

Пам’ятайте принцип: дозволено все, що не заборонено донором, що заборонено донором це не дозволено!

Про все це (і не тільки) детальніше на курсі SME2027.
Реєстрація 👇

Категорії
BLOG SME2027

Головний результат проекту. Який він має бути?

❌Типова помилка на етапі формування очікуваного результату – він нічим не відрізняється від вашої повсякденної діяльності.

Як це відбувається, зазвичай?

Ви бачите в оголошенні, що проект має тривати 6 місяців. Ви берете на 6 місяців зарплату ваших спеціалістів, комунальні послуги, оренду приміщення, добавляєте буклети, бо має ж бути робота в проекті, донор має бачити що ви інформуєте. Не забули вписати в проект всім по комп’ютеру, проектор ну і краще ремонт в офісі. Аля-оп. І ви вже такий кажете: «В нас є проект».

Трішки вас розчаруємо. Насправді що в нас є, в нас є НІЧОГО.

А знаєте чому?

Це все анітрошки не відрізняється від рутинної роботи.


Головний результат проекту  – МАЄ БУТИ впровадження ЗМІН.

✅ Головний результат проекту  – МАЄ БУТИ впровадження змін. Якщо в кінці проекту ми не отримуємо результату який відрізняє ситуацію від початку проекту, то проекту у нас не має.

Ми повинні запропонувати щось нове, ми повинні запропонувати цінність для донора, цінність для нашого кінцевого клієнта, яка відрізняється від того, що пропонують інші або ціною, або доступністю, або всім одразу. Ці зміни потрібноі чітко описати: кому і чому вони потрібні. Що всі отримають після того як ці зміни збережуться.

Не лякайтеся!


Навик прогнозувтаи наперед результат можна опанувати. Якщо розуміти всю структуру і суть проекту. За цим всім і не тільки хутчіш навчатися на курс 👇👇👇

Категорії
BLOG SME2027

Хто такі бенефіціари? І чому їхні потреби – важливіші за ваші.

Бенефіціари – так розумною мовою називається наш клієнт для якого ми робимо грантові проекти. Це та цільова аудиторія яку підтримує фонд, донор.

❌Найрозповсюдженіша помилка –  більшість організацій думають, що вони отримують гранти для себе. Насправді донор розглядає кожен свій грант як кошти для кінцевих клієнтів, для бенефіціарів. Ми всьо лише посередники! Організація, яка допомагає донорській структурі досягнути поставлені нею результати.


Наша мета – запропонувати їм щось дійсно важливе та привабливе

Це дуже важливо розуміти при написанні проекту. А саме визначенні його мети. Вона повинна базуватися на тому, щоб наші бенефеціари якимось чином могли покращити собі життя.  Наша мета – запропонувати їм щось дійсно важливе та привабливе. Щоб люди погодились. Якщо – це буде не цікаво, донори не дадуть грант.

Як пов’язати головні цілі донорів та потреби цільової аудиторії?

Як сформувати це в мету свого проекту?

Після Курс SME2027 ви зможете робити це на “автоматі”. Дієві поради та практичні уроки. Приєднуйтеся 👇

Категорії
BLOG SME2027

Що таке партнерство? І чому воно важливе для отримання гранту?

По статистиці найбільше серед виграшних проектів тих, що мають 8-12 партнерів. Чому донори так люблять партнерства? Один з варіантів це – розподілення ризиків та залучення більшої кількості людських ресурсів. Тобто якщо помре одна, є шанси, що дві інші “дотягнуть” проект і партнерства в цей спосіб це – об’єднання ресурсів.


Партнерства – це спосіб підвищити свої компетенції.

Тобто якщо ми працюємо з організацією де є експерт, ми маємо можливість працювати з цим експертом.


Партнерства завжди ефективніші ніж конкуренція

Партнерства завжди ефективніші ніж конкуренція. Донор вкладає кошти не конкретно в нашу організацію, донор хоче бачити мультиплікацію. Коли ви ділитись самі ви вже показуєте, що ви готові мультиплікувати результат.


Інституції, які працюють в ізоляції розвиватись не можуть.

Кожен грант стимулює не просто працювати і залучати кошти, а шукати партнерів і будувати мережі.

В нашому навчальному курсі SME2027 ми поділимося з вами секретами успішного проекту та мережею потенційних партнерів, які вже очікують на співпрацю з вами.

Приєднуйтеся!!!

Категорії
BLOG SME2027

Пошук донора. Як уникнути помилок.

З чого починається успішна співпраця з ЄС?

Крок 1.

Правильно знайти організацію, яка проінвестує вашу ідею – велика наука.
Це один із найважливіших етапів. Саме він визначає успіх вашої подальшої роботи.


Які помилки виникають на цьому етапі?

❌Більшість проектів “провальні” через те, що вони просто не відповідають напрямку програми. Тобто донор повідомляє: «Ми підтримуємо розвиток громадянської свідомості», а ви йому заявляєте: «А дайте нам кошти на ремонт школи».

Всі проблеми важливі. І їх неодмінно треба вирішувати. Але є одна страшна таємниця: Донори це не мішки з грошима. Донори це – державні бюджетні організації з дуже конкретними програмами. Вони не можуть дати жодної копійки яка б не відповідала їхньому цільовому призначенню.

❌Друга велика помилка – звертатися до донора “не за розміром”. Це той випадок, коли він справді має значення. Запам’ятайте: малі гранти для організацій, що  розпочинають свою діяльність, великі гранти – для досвідчених організацій які можуть підтвердити свою спроможність досвідом.

❌Третя помилка – не цікавитися ДЕТАЛЬНО, що хоче донор. Як це зробити? Запитати. Для цього є спеціальні форуми. Але якщо немає змоги запитати напрям, то потрібно ознайомитись з документами: сайт, оголошення, про кошти і програму, в рамках якої донор працює. Це основні вихідні документи. Якщо наші задачі не відповідають його очікуванням по кінцевих результатах, то краще заявку не робити взагалі. Бо тоді, вона одразу буде приречена на відхилення. А це дуже демотивує.  

Приєднуйтеся до SME2027. Ми розкажемо вам інші “фішки” успішної співпраці з ЄС.

Категорії
BLOG SME2027

“Зелені” інновації по-українськи

Або як вирощувати овочі за допомогою риб

Дуже ECOfriendly бізнес на Херсонщині отримав на розвиток 170 000 Євро гранту від Європейського союзу.

Це найбільша в Україні аквапонічна ферма, де вирощують в одному басейні рибу й екологічно чисту зелень.Суть полягає у тому, щоб очистити воду від продуктів життєдіяльності риби та перетворити їх на природні добрива для сільськогосподарської продукції.

"Зелені" інновації по-українськи 7
Технологія аквапоніки

Замість додавання хімікатів, фермери з аквапонічним господарством просто дозволяють рослинам всмоктувати необхідні елементи з води, в якій живе риба. Технологія аквапоніки дозволяє зекономити на використанні ресурсів і зменшує в сотні разів застосування хімікатів в агросекторі.

"Зелені" інновації по-українськи 8

Також мрієш реалізувати свою бізнес-ідею і шукаєш інвестиції?
Тоді тобі сюди ↓ ↓ ↓