Категорії
BLOG MDO

Бізнес-секрети від найстаршої компанії в світі

Найстарішому бізнесу в світі – 1312 років!

Готель Nishiyama Onsen Keiunkan побудований у 707 році на гарячих джерелах в японському містечку Хаякава. Тільки уявіть, заклад зберігся ще з часів правління Карла Великого, першого імператора Великої Римської Імперії. А що саме цікаве: готелем досі управляє та ж сама сім’я засновників Махіто. Тільки вже у 52-му поколінні.

Співробітники готелю також працюють тут поколіннями. Головний принцип управління компанією полягає в служінні. Тобто працівники тут не лише заробляють кошти на життя, вони захищають цінність самого готелю.


Таємниця успіху – сервіс

Керівництво компанії понад тисячоліття завжди ставить інтереси своїх співробітників попереду інтересів акціонерів і амбіцій. Вони ніколи не намагалися відкривати численні філії і побудувати мережу готелів. Цифри підтверджують, що з амбіціями варто бути обережними: 89,4% компаній з історією в більш 100 років – це підприємства з чисельністю працівників менше 300 чоловік.

Якщо розвиток і зростання стають пріоритетом, то це перетворюється на своєрідне прокляття для компанії в довгостроковій перспективі. Малому та середньому бізнесу  простіше вижити.

Ще одна таємниця успіху – сервіс. Японія унікальна тим, що все тут віддані своїй службі.І це приваблює клієнтів. У світі існує 5586 компаній, яким вже понад 200 років. 3146 компаній (а це 56%) належать японцям. На другому місці Німеччина, де знаходяться 837 компаній-довгожителів.

Хочеш, щоб японці їхали до тебе за досвідом?

Згідно з дослідженнями зараз у світі середня тривалість життя компаній становить всього лише 15 років. В епоху, коли бізнеси постійно замінюють один одного, ми могли б багато чому навчитися у компаній, чия репутація в тисячі років довша.

Історія успіху готелю Nishiyama Onsen Keiunkan це лише приклад, а не панацея.  
Ви також можете створити мотивовану команду працівників та збільшити кількість клієнтів. Великий бізнес починається з маленьких змін.

Реєструйся на курс Master Director Open. Оптимізуй свій бізнес. І тоді японці приїдуть до тебе переймати досвід управління.

Категорії
BLOG SME2027

Пошук донора. Як уникнути помилок.

З чого починається успішна співпраця з ЄС?

Крок 1.

Правильно знайти організацію, яка проінвестує вашу ідею – велика наука.
Це один із найважливіших етапів. Саме він визначає успіх вашої подальшої роботи.


Які помилки виникають на цьому етапі?

❌Більшість проектів “провальні” через те, що вони просто не відповідають напрямку програми. Тобто донор повідомляє: «Ми підтримуємо розвиток громадянської свідомості», а ви йому заявляєте: «А дайте нам кошти на ремонт школи».

Всі проблеми важливі. І їх неодмінно треба вирішувати. Але є одна страшна таємниця: Донори це не мішки з грошима. Донори це – державні бюджетні організації з дуже конкретними програмами. Вони не можуть дати жодної копійки яка б не відповідала їхньому цільовому призначенню.

❌Друга велика помилка – звертатися до донора “не за розміром”. Це той випадок, коли він справді має значення. Запам’ятайте: малі гранти для організацій, що  розпочинають свою діяльність, великі гранти – для досвідчених організацій які можуть підтвердити свою спроможність досвідом.

❌Третя помилка – не цікавитися ДЕТАЛЬНО, що хоче донор. Як це зробити? Запитати. Для цього є спеціальні форуми. Але якщо немає змоги запитати напрям, то потрібно ознайомитись з документами: сайт, оголошення, про кошти і програму, в рамках якої донор працює. Це основні вихідні документи. Якщо наші задачі не відповідають його очікуванням по кінцевих результатах, то краще заявку не робити взагалі. Бо тоді, вона одразу буде приречена на відхилення. А це дуже демотивує.  

Приєднуйтеся до SME2027. Ми розкажемо вам інші “фішки” успішної співпраці з ЄС.

Категорії
BLOG

Ідеї для прибуткового бізнесу у 2019 році

Розпочати свій бізнес і «не прогоріти» з першого разу. Місія не із легких, адже ідеальної формули успіху не існує. Хіба трішки фарту у цьому випадку не буде зайвим. Та все ж потрібно ретельно прогнозувати ризики і фільтрувати варіанти.  

Сьогодні ринок просто перенасичений різними пропозиціями, тому вигадати унікальну торгову пропозицію стає дедалі важче.

І доки мозок не закипів від різноманіття ідей, або їхньої відсутності, ми зібрали для вас кілька варіантів, які успішно «зайшли» на ринку Америки. А тепер маленькими кроками рухаються планетою.


Ідеї для прибуткового бізнесу
у 2019-му

Можливо, ці ідеї надихнуть вас розпочати справу свого життя.

1.       Онлайн-курси. Люди готові платити за якісну інформацію і вчитися у професіоналів своєї справи. Відчуваєте, що якимось навиком ви гарно володієте? Час заробляти собі цим на життя. Створюйте навколо себе об’єднання людей, яким ви цікаві і корисні. Наприклад, створіть курс, як навчитися грати на гітарі, випікати тістечка або підбирати стильні образи. Будь-що, до чого є пристрасть. Вчіться себе продавати і масштабуйте бізнес. До речі, як це можна зробити сьогодні теж вчать на онлайн курсах.

2.      Фітнес-марафони онлайн. Здоровий спосіб життя повертається в моду. До України тренд ввірвався кілька років тому, але частиною повсякденного життя більшості українців так і не став. Це залишається більше виключенням, аніж правилом. Якщо вам близька тема правильного харчування і фізичних навантажень – можете створити власний онлайн марафон. Люди готові платити вам гроші, аби їх життя змінилося на краще.

3.       Послуги виїзного повара, який приготує смачну і корисну їжу вдома за особистими побажаннями замовника. Наче «мама», яка дбає, про раціон харчування. Люди готові платити за економію часу і не витрачати його на кулінарію. Адже навіть, щоб сходити в ресторан потрібно витратити кілька годин.

4.       За останні кілька років в Америці на 73% зріс ринок оренди велосипедів та скутерів. І поки в Україні інфраструктура не дозволяє заробляти на цьому шалені прибутки, все ж відкладати цю ідею на далеку поличку не варто! Такий спосіб пересування дедалі частіше стає популярний у великих містах. Ніхто не хоче годинами стояти в заторах, коли можна в рази швидше добратися з вітерцем. А у випадку з велосипедом ще й мати гару фігуру.

5.       Бухгалтерські послуги. Бізнес по трошки виходить «з тіні». Представники нової економіки жахаються від того, як хтось не сплачує податки. Бухгалтерські послуги допомагають економити купу часу і тримати бізнес в порядку. Люди не бажають «копирсатися» в податковому законодавстві, коли замість них – це може зробити професіонал. А ще допоможе оптимізувати процеси і масштабувати бізнес. Це зароджується нова культура стосунків бізнесменів та експертів.

6.       Товари з Азії. Цю ідею можна розвивати у двох напрямках. Знайти перевірених постачальників і «зайти» з їхнім продуктом на ринок України. Згадайте, як було зі спінерами. Або обслуговувати тих, хто хочуть продавати «спінери». Наприклад допомагати приймати замовлення, упаковувати посилки, відправляти їх покупцям. В Америці це називається фулфілмент-послуги. По такій схемі працює Амазон.

Якщо ви “загорілися” однією із цих ідей – можемо зробити оцінку її рентабельності прямо зараз. Переходь ↓ ↓ ↓

Категорії
BLOG MDO

Професії майбутнього (частина 2)

Бізнес – це гонка на випередження. Щоб не отримати “ножа в спину” від часу – потрібно працювати більше та  прогнозувати масштабніше.

Продовжуємо серію публікацій про професії завтрашнього дня.

Хтозна, можливо, саме ця інформація ляже в основу вашого успішного бізнес-проекту або допоможе знайти своє місце “під сонцем”.

🔴 Фінансова галузь

  • Розробник персональних пенсійних планів (оцінка потенціалу та поетапне планування стратегії індивідуальних пенсійних накопичень)
  • Оцінювач інтелектуального потенціалу (визначення вартості інтелектуальних здібностей людини та потенційних продуктів її творчості)
  • Менеджер портфелю корпоративних венчурних фондів (пошук перспективних бізнес-ідей для інвестування капіталу)
  • Проектувальник індивідуальних фінансових траєкторій (планування індивідуального та сімейного бюджету клієнта)

Сфера віртуального простору

🔴 Сфера віртуального простору

  • Дизайнер віртуальних світів (створення віртуальних проектів за запитом клієнта)
  • Провідник у віртуальному магазині (навігація та підбір товару на великих порталах)
  • Цифровий модельєр (створення ескізів на 3D-моделі тіла клієнта)
  • Проектувальник віртуальних подорожей (планування маршруту, розробка програми, технічне забезпечення)

🔴 Комп’ютерні технології

  • ІТ-координатор (розподіл та контроль завдань між програмістами та тестувальниками)
  • Розробник моделей Big Data (програмування інструментів для обробки великої кількості даних)
  • IT-проповідник (просування інформаційної продукції та digital-навчання шляхом особистісного переконання аудиторії за допомогою блогів та сторінок у соціальних мережах)


Не боїшся змін? Приєднуйся до команди Master Director Open. Отримуй навики, які допоможуть тобі завжди бути в тренді!



Категорії
BLOG MDO

Професії майбутнього (частина 1)

Звечора випив пігулку – на ранок прокинувся фахівцем. На жаль, такого ЧУДО ЗІЛЛЯ не існує. 😭

Якщо ви прагнете не просто бути на плаву, а стати кращим, потрібно бути відкритим до інновацій. Кадровий потенціал майбутнього вимагає постійного навчання та самовдосконалення.

Аби вам було простіше вловити шалений ритм сучасного життя, ми зібрали добірку професій, які будуть затребувані вже у недалекому майбутньому:

🔴 Менеджмент та управління::

  • Тайм-брокер (продаж вільного часу фрілансерів) Корпоративний антрополог (вивчення ринків для реалізації продукції методом безпосереднього контакту із цільовою аудиторією)
  • Інноваційний менеджер (пошук та оформлення нових рішень для розвитку компанії)
  • Ментор стартапів (координація запуску та реалізації проектів різного рівня масштабності)

“Царина” штучного інтелекту

🔴 “Царина” штучного інтелекту:

  • Адвокат із роботоетики (юридичні послуги щодо питання відносин людей та роботів)
  • Спеціаліст із сервісного обслуговування роботів (роботи в галузі механіки, електроніки та програмування)
  • Координатор спільної роботи людини та машини (ефективний розподіл завдань між людиною та роботом)

Далі буде …

Не боїшся змін? Приєднуйся до команди Master Director Open. Отримуй навики, які допоможуть тобі завжди бути в тренді!

Категорії
BLOG SME2027

“Зелені” інновації по-українськи

Або як вирощувати овочі за допомогою риб

Дуже ECOfriendly бізнес на Херсонщині отримав на розвиток 170 000 Євро гранту від Європейського союзу.

Це найбільша в Україні аквапонічна ферма, де вирощують в одному басейні рибу й екологічно чисту зелень.Суть полягає у тому, щоб очистити воду від продуктів життєдіяльності риби та перетворити їх на природні добрива для сільськогосподарської продукції.

"Зелені" інновації по-українськи 7
Технологія аквапоніки

Замість додавання хімікатів, фермери з аквапонічним господарством просто дозволяють рослинам всмоктувати необхідні елементи з води, в якій живе риба. Технологія аквапоніки дозволяє зекономити на використанні ресурсів і зменшує в сотні разів застосування хімікатів в агросекторі.

"Зелені" інновації по-українськи 8

Також мрієш реалізувати свою бізнес-ідею і шукаєш інвестиції?
Тоді тобі сюди ↓ ↓ ↓

Категорії
BLOG MDO

Чому українці не хочуть бути підприємцями? ​

Сьогодні Україна серед лідерів у світі за найнижчим рівнем бажання і можливостей бути підприємцем. Про що це говорить? Про те, що українці не хочуть, бояться, не можуть або просто не знають як відкрити власний бізнес. 90-ті давним-давно минули, а звички залишились. В українців лише останні кілька років почало ментально формуватися нове розуміння про підприємництво: за те, що заробляєш гроші своїм розумом — до в’язниці не саджають.

Головна причина —  страх «прогоріти».

На жаль, наша культура не вміє підтримувати лузерів. Наприклад, взяв чоловік 1 000 доларів і відкрив булочну. Якщо бізнес не пішов, об цю людину «витирають ноги» друзі, товариші, можливо, навіть родичі. В “здоровій” підприємницькій культурі взагалі НЕ МАЄ ПОНЯТТЯ невдачі. Це досвід, який дозволить в майбутньому працювати ще краще і ефективніше.

Із усіх стартапів — 99,7% були провальними? Так-так. Але люди починають спочатку і не бояться програвати. І це, насправді, дуже круто.

Найголовніше – розуміти базову модель

Малий та середній бізнес в розвинутих країнах є основою економіки. Наша основна мета, щоб так було і в нашій країні! Тому, підприємцем, звісно бути!

Про ВАЖЛИВЕ!!! Найголовніше, якщо ви хочете позбутися страху “прогоріти”, потрібно зрозуміти базову модель бізнесу. У цьому ми завжди готові допомогти. У нас за плечима 80 успішно запущених в роботу бізнесів. Ми знаємо, як це працює на ділі, а не на словах. 
Долучайтеся!

Категорії
BLOG MDO

Революція Барбі

революція барбі

Жодних стандартів та еталонів

Новий проект компанії Mattel

Американський бренд запустить нову лінійку ляльок, які мають максимально відображати сучасний світ.

Серед нових моделей будуть темношкіра Барбі з кучерявим волоссям, лялька з пишною фігурою, Барбі в інвалідному візку, а також лялька з ногою-протезом, який можна зняти.

Компанія має на меті продемонструвати багатовимірне уявлення про красу та моду.

Тобто показати дівчаткам, що у КОЖНОЇ ЛЮДИНИ, незалежно від зовнішнього вигляду та фізичних особливостей, є безмежний потенціал.

На полицях іграшкових крамниць нові ляльки мають з’явитися уже в червні. 

А ви б купили таку іграшку своїй дитині?

Революція Барбі 11
Категорії
BLOG

Поставщик химии: делаем рывок дохода в 3 раза

Поставщик химии: делаем рывок дохода в 3 раза 13

О клиенте

В бизнесе лидер тот, кто расширяется и неизменно удерживает долю рынка с течением времени. Главные “киты” лидерства – работающая система продаж и сервис для клиентов, профессиональные продавцы и качественный продукт.

Для предпринимателей и управленцев известно, что оставаться в ТОПах помогают способность бизнеса к развитию, принятию новых вызовов и способности адаптироваться под потребности рынка. Проигнорируешь одно – окажешься аутсайдером.

К нам обратилось руководство филиала международной компании, дистрибьютора пластмасс и промышленной химии.

Компания имела постепенный рост продаж ежемесячно. Следующая цель – добиться лучших показателей на тех же ресурсах. Задачей Сити Профит стал поиск и разработка решений для достижения цели компании.

Наши предложения

При детальном анализе мы столкнулись с ограничениями филиала компании:

  • 75% бонусов распределяет руководитель главного офиса, которому подчиняется филиал. Как он посчитает справедливым.
  • сайт международной компании, у которой 20 филиалов в странах Европы и Азии, один на всех. Под каждый филиал отведена колонка с адресом и контактами сотрудников. Адаптировать дизайн и вносить правки под регион нельзя.

По результату анализа, компания обладала необходимыми компонентами, чтобы занимать доминирующую позицию на рынке.

Мы учли ограничения и сделали следующие предложения, как повысить результат на тех же ресурсах. Рабочей стратегией стало уменьшить потребление ресурсов и увеличить результаты сотрудников в продажах.

Систематизация бизнеса

  • Пошаговое внедрение CRM-системы и IP-телефонии, новые нормативы в работе с клиентами, скрипты продаж оптимизировали использование ресурсов.
 
Первый шаг – внедрение CRM-системы. Она освобождает сотрудников от операциональных задач, делая их автоматическими. Контроль, обработка аналитики, реагирование на изменения производятся быстрее.
 
Чтобы протестировать решение, было предложено настроить бесплатную версию CRM-системы (до 12 пользователей) в течении недели. При положительном результате настройка под отдел продаж компании не составляет труда — до 2 недель.
 
Следующее решение – упростить и ускорить процесс контакта продажника с клиентом через внедрение IP-телефонии. Поиск и набор номера вручную оставляем в прошлом, один клик – и ваш менеджер по продажам дозвонился первым, конкуренты остались позади. Звонок, сделанный вовремя, делает продажи. В этом главная миссия CRM-системы и IP-телефонии.
 
Повышение производительности сотрудников в продажах достигалось через введение новых нормативов и стандартов работ.
 
Если работать по стандартам, компания получает нужный уровень сервиса. А качество сервиса увеличивает продажи. Предложенные стандарты включали действия:
 
  • Когда перезванивать после коммерческого предложения
  • Когда делать следующий звонок для заключения сделки
  • Сколько и каких касаний совершаем, чтобы холодный клиент стал лояльным и др.
 Расширенные скрипты переговоров ускоряют принятие решения клиентом о сделке. Один скрипт на все случаи жизни не повышает продажи. Мы предложили систему скриптов, задача которых повысить лояльность клиента, заодно и средний чек:
 
  • скрипт обработки заказа – первая сделка
  • скрипт закрытия следующей сделки – “приучаем” клиента к покупке
  • скрипт активизации клиента – через опросы, информирование об ассортименте, акции и др.

Маркетинг

Методы привлечения потенциальных клиентов сконцентрировались на продвижении оффлайн и онлайн.

 Оффлайн-продвижение открыло путь обойти ограничения, с которыми столкнулись. Дизайнеры создадут макеты рекламных плакатов, которые будут использоваться на бизнес-мероприятиях и позволят выделиться среди конкурентов. Использование брендированной сувенирной продукции укрепит лояльность со стороны текущих клиентов.

 Онлайн

Проведенный аудит контента о компании на площадках интернет-каталогов обнаружил, что отзывы о продукции компании со стороны клиентов имели давний срок, а с негативными отзывами о компании и продукции никто из представителей компании не работал. Модерация отзывов о компании на интернет-площадках закрывает вопрос репутации и сервиса клиентов.

Для схемы онлайн-продвижения разработали стратегии SMM и рекламных кампаний в социальных сетях: Facebook и Instagram. За счет онлайн-продвижения компания захватит потенциальных клиентов и повысит лояльность к бренду.

Помимо систематизации и маркетинга, Сити Профит нашли решения, которые затрагивали основательно перестройку бизнеса и помогали выйти компании на результат х3 раза.

Итоги

Сегодня компания показывает рост дохода на рынке. Согласно прогнозам, без внедрения изменений доход в 2018 году в сравнении с прошлым годом увеличится органически на 53%.

С внедрением выработанных решений, по проведенным подсчетам бизнес-финансового моделирования, получим 3-кратный результат в 146%.

Поставщик химии: делаем рывок дохода в 3 раза 14
Рисунок 1. Результаты бизнес-финансовой модели при внедрении решений Сити Профит

 Постскриптум. Наша миссия – помогать бизнесу использовать современные инструменты продаж и маркетинга. Сити Профит предложит систему решений в Стартап Модели, внедрит и предоставит сопровождение.

Сотрудничество с нами

Пишите на адрес kateryna.fast@gmail.com с пометкой “Модный кейс” или свяжитесь по телефону +380970661316. На Стартап Модель внедрения инноваций для бизнеса – скидка в 10% до конца октября.

Подробнее о нас на сайте cityprofit.com.ua

Категорії
BLOG

Высоко взлететь и не упасть: удержать рост дохода на 300% в год

Высоко взлететь и не упасть: удержать рост дохода на 300% в год 16

О клиенте

Компания-заказчик имела рост дохода на 300% в год. Мощный подъем обеспечивали информационная логистика, оффлайн маркетинг, лучшие партнеры и поставщики. Но самым главным фактором, обеспечивающим рост компании был энтузиазм и хозяйственность руководителя. Чтобы удержать достигнутые позиции и динамику роста, Сити Профит работал над модернизацией бизнес-процессов.

Слабые стороны компания имела в медленном сборе аналитики и контроле бизнес-процессов, в т.ч. в обслуживании клиентов.

Все, что требовалось, это “познакомить и подружить” сотрудников и руководителя компании с современными бизнес-инструментами, которые ускорят работу и повысят качество обслуживания клиентов.

Наши предложения

Анализ продаж

У нас были данные за период с января 2016 года по январь 2017. Согласно им, в продаже находились 287 категорий товара, а рост дохода составил 350%. Дальше составили ТОП-20 категорий товара, которые сгенерировали 69% прибыли.

 Стоимость среднего чека ТОП категорий товара — 7$. Что на 40% больше общего среднего чека по всем категориям. Для удержания занятых позиций помогают инструменты А/Б тестирования ассортимента товара (от радиаторов до амортизаторов и колодок). В поле зрения держим и цены конкурентов.

Действующий маркетинг компании оценили по системе POSCO:

  • P (продукт): Категории товаров с низкой дистрибуцией занимает до 5%. Показатель качества и востребованности продукта.
  • O (онлайн): сайт есть, пользы нет. Через него не приходили потенциальные клиенты, трафик был невысоким.
  • S (сервис): энтузиазм и качественное общение с клиентами нуждалось в упрощении технической стороны сервиса – быстро связаться, вовремя оповестить, взять обратную связь.
  • C (стоимость бренда): еще одна точка развития – разработка фирменного стиля и грамотное продвижение бренда повышают его стоимость на рынке.
  • O (оффлайн): Территория компании позволяла потенциальному клиенту приехать сейчас и заключить сделку максимально быстро.

 Шагом №1 стало начало работы с фирменным стилем.

 Шагом №2 – стали рекламные кампании в соцсетях и запуск контекстной рекламы.

Принцип и методики управления операционными процессами в компании застряли в девяностых. Работа выполняется качественно! И долго. Решение существующего положения дел мы предложили в 6 элементах:

Высоко взлететь и не упасть: удержать рост дохода на 300% в год 17
Рисунок 1. Инструменты модернизации бизнеса, который работает на принципах управления 90х годов
CRM-система. В одном месте этапы и количество сделок, автоматически настроенная аналитика по количеству продаж, средним чекам за выбранный период. Доступ к аналитике по выбранным параметрам в любой момент. Внедрением CRM-системы ускоряет работу сотрудников и принятие решений руководством.
 
Задачник. Понятный интерфейс и навигация, контроль задач и сроков выполнения упрощает управление бизнес-процессами.
 
Телефония. Закрывает вопрос с контролем выполнения норм в общении с клиентами. Необходимо прослушать звонки, перед тем, как подключиться к переговорам старшему менеджеру – без проблем.
 
Первый кабинет. Персональная разработка Сити Профит. Сервис помогает держать сотрудников в курсе событий компании, давать свои предложения или оставлять жалобы. Главная его функция – управление здоровой конкуренцией среди менеджеров продаж. Как? Во-первых, каждый сотрудник имеет доступ к своим показателям продуктивности и показателям коллег. В процессе месяца сотрудник видит, какие показатели ему необходимо подтянуть и на какой уровень зарплаты он выходит.
 
Маркетинг и система продаж. Сильную сторону оффлайн-маркетинга дополняем развитием онлайн. Развитие фирменного стиля и обновление сайта, внедрение в него современных инструментов привлечения клиентов.
 
Контроль в системе продаж реализуем с помощью CRM-системы и IP-телефонии. И дополняем ее понятной системой мотивации сотрудников – кто, сколько и за что получает зарплаты.

Итоги

Согласно плану продаж компании без изменений, рост дохода составит 53%. С внедрением современных инструментов компания получает рост дохода 63%.

Высоко взлететь и не упасть: удержать рост дохода на 300% в год 18
Рисунок 2. Прогноз дохода от продаж с учетом сезонности на 2017 год. С внедрением современных инструментов и без них.

 Постскриптум. Наша миссия – помогать бизнесу использовать современные инструменты продаж и маркетинга. Сити Профит предложит систему решений в Стартап Модели, внедрит и предоставит сопровождение.

Сотрудничество с нами

Пишите на адрес kateryna.fast@gmail.com с пометкой “Модный кейс” или свяжитесь по телефону +380970661316. На Стартап Модель внедрения инноваций для бизнеса – скидка в 10% до конца октября.

Подробнее о нас на сайте cityprofit.com.ua