Опубликовано Оставить комментарий

Ідеальний вік для бізнесу.

Ідеальний вік для бізнесу. 1

Вам 35, 27, 16, 52, 48, 93 роки ….Вітаємо! Ваш вік найбільш продуктивний, щоб БУТИ підприємцем.  

А знаєте чому?

Тому що бізнесу будь-який вік підвладний. Не важливо, студент ви чи на пенсії. Сумніваєтеся?

Тоді, як завжди звернемося до історії, яка рясніє фактами. Побудувати успішний бізнес можна, незважаючи на вікові рамки.  


Рей Крок заснував McDonald’s
у 52 роки

Яскравий приклад – Рей Крок — засновник McDonald’s. До 52 років торгував паперовими стаканчиками. Мало того, на додачу до віку він мав безліч проблем зі здоров’ям, був глухуватий, а заради розвитку бізнесу йому навіть довелося закласти будинок. Навіть у цьому випадку ніхто не гарантував йому успіх у справі.


Марк Цукерберг заснував Facebook у 23 роки

А от Марк Цукерберг, засновник найбільшої соціальної мережі Facebook. У 23 роки хлопець став наймолодшим у світі мільярдером. А от свій перший мільйон він заробив раніше, ніж американське законодавство дозволило йому купувати пиво.

Хочете опинитися в подібній компанії? Тоді нічого не бійтеся, і тільки вперед!

Якщо ви, як і ці двоє, віддаєте перевагу холодному розуму, готові працювати задля своїх цілей (а не покладатися на фарт), тоді вам сюди ⬇⬇⬇

Опубликовано Оставить комментарий

Кажи правду, або плати штраф. Нові правила реклами.

Кажи правду, або плати штраф. Нові правила реклами. 2

Якісна реклама не менш важлива, аніж якісний продукт. Погоджуєтеся, друзі?

Без перебільшення. Яким би хорошим не був ваш товар, сам по собі він продаватися не буде. Якщо ви не компанія рівня Apple, звісно.

Маркетингову місію можна довірити фахівцям. Можна розповсюджувати інформацію самостійно. Але думаємо, в обох випадках вам буде корисною інформація про нові правила в рекламній індустрії.

З 1-го квітня в ЄС за новим законом всі компанії мають пропонувати правдиві рекламні слогани.

Лише факти. Якщо до кінця року цього не зробити — доведеться платити штраф обсягом 2% сукупного річного прибутку.

Тобто?

Замість голосних крилатих фраз бізнес має говорити клієнту “в лоб” про властивості і вигоди (або невигоди) своєї пропозиції. Лише правду. Дурити людей — ні-ні.


Новий слоган YouTube:
«Транслюй себе. Твоє відео забанять наші модератори пізніше».

🔴 YouTube ймовірно змінить свій європейський слоган “Транслюй себе” на “Транслюй себе. Твоє відео забанять наші модератори пізніше”.

🔴 Кредитно-рейтингова компанія Equifax, яку хакнули у 2017-му й оприлюднили персональні дані 150 млн клієнтів, сьогодні функціонує під слоганом “Керувати світом за допомогою знання”. Як думаєте, у 2019 році вона замінить “знання” на “ваших викрадених даних”?

🔴Системні збої змусять ребрендитися й інші компанії. Visа після потерпання принизливих перебоїв зі зв’язком у 2018 році, може змінити свій слоган до “Усюди, де ти захочеш бути, якщо нам не доведеться перезавантажувати систему”. А легендарна рекламна формула American Express має звучати: “Не виходь з дому без готівки”.

🔴 Nike з 1980-тих років спонукала людей “Просто зроби це” (Just do it). Після звинувачень у тому, що нібито це пропаганда культури “чоловічого клубу” та після відставки кількох директорів, можливо, компанія змінить слоган на “Спочатку спитайся у відділі HR”

Нові вимоги змусять компанії серйозніше поставитися до своїх слоганів, які багато років ігнорували всі правила граматики, орфографії та просто здоровий глузд.


Новий слоган Adidas: “Неможливий — це іменник”

🔴 У 2019 Adidas доведеться трансформувати свій надихаючий “Impossible is nothing” на “Неможливий — це іменник”.

🔴 А продовольчій компанії Heinz свій “Beanz Meanz Heinz / Боби означають Heinz” на “Боби означають їстівне насіння”.

Друзі, як думаєте, які результати дасть “правдивий” переворот?

Маркетинг — це мистецтво. А з 2019 року виходить — мистецтво правди. Наші фахівці “COLOMBO MARKETING” знають, як показати вашу компанію світу, щоб це було ефективно і правильно.

Переходьте ⏬⏬⏬

Опубликовано Оставить комментарий

Головний результат проекту. Який він має бути?

Головний результат проекту. Який він має бути? 3

❌Типова помилка на етапі формування очікуваного результату — він нічим не відрізняється від вашої повсякденної діяльності.

Як це відбувається, зазвичай?

Ви бачите в оголошенні, що проект має тривати 6 місяців. Ви берете на 6 місяців зарплату ваших спеціалістів, комунальні послуги, оренду приміщення, добавляєте буклети, бо має ж бути робота в проекті, донор має бачити що ви інформуєте. Не забули вписати в проект всім по комп’ютеру, проектор ну і краще ремонт в офісі. Аля-оп. І ви вже такий кажете: «В нас є проект».

Трішки вас розчаруємо. Насправді що в нас є, в нас є НІЧОГО.

А знаєте чому?

Це все анітрошки не відрізняється від рутинної роботи.


Головний результат проекту  — МАЄ БУТИ впровадження ЗМІН.

✅ Головний результат проекту  — МАЄ БУТИ впровадження змін. Якщо в кінці проекту ми не отримуємо результату який відрізняє ситуацію від початку проекту, то проекту у нас не має.

Ми повинні запропонувати щось нове, ми повинні запропонувати цінність для донора, цінність для нашого кінцевого клієнта, яка відрізняється від того, що пропонують інші або ціною, або доступністю, або всім одразу. Ці зміни потрібноі чітко описати: кому і чому вони потрібні. Що всі отримають після того як ці зміни збережуться.

Не лякайтеся!


Навик прогнозувтаи наперед результат можна опанувати. Якщо розуміти всю структуру і суть проекту. За цим всім і не тільки хутчіш навчатися на курс 👇👇👇

Опубликовано Оставить комментарий

Поширені помилки при наймі співробітників на роботу

Поширені помилки при наймі співробітників на роботу 4

Давайте відверто. Сьогодні в Україні кадровий голод. Всі спеціалісти у пошуках кращої долі виїхали за кордон. А пошук нових працівників — головний біль кожної компанії.

Постарайтеся не робити перераховані нижче помилки, аби не втратити цінних людей.

Адже, не забувайте, що поки ви проводите співбесіду, кандидати також оцінюють вас і вашу компанію.

📌Не обмежуйте пошуки занадто сильно

Шукайте людей різного віку, з різним досвідом і походженням, різних рас і статі. Це дозволить вам більш повно побачити всі варіанти. Коли ваш штат більш різноманітний, ви можете залучити людей, які в іншій ситуації могли б і не звернути уваги на вашу компанію. Нові люди можуть кинути виклик звичній роботі бізнесу і принести свіжий погляд, який необхідний завжди.

📌Не довіряйте першому враженню

Зізнайтеся, роботодавці частенько оцінюють кандидатів з огляду на власні симпатії. Зоровому контакту і рукостисканню. Навіть не звертаючи уваги, чи відповідає компетентність кандидата вимогам вакансії та компанії. Безумовно, ви не можете бути впевнені в тому, як поведе себе обрана вами людина. Однак, будьте об’єктивні. .

📌Ви ведете себе нещиро

Якщо ви невірно надаєте інформацію про роботу, про необхідні навички та інші деталі, це може привести до серйозної проблеми. Складіть чіткий список вимог і необхідних навичок. Щоб людина могла зрозуміти, чи зможе він виконувати передбачувані його роботою завдання. Ви заощадите і свій час, і час людей, що шукають роботу. Якщо у вас немає чітких вимог, майте сміливість сказати про це кандидатам. Поясніть їм свій підхід і уточніть, що новий співробітник отримає можливість розвиватися разом з ростом компанії.

📌Ви не враховуєте культуру компанії

Більшість людей проводить на роботі більше часу, ніж з сім’єю або друзями, тому потенційний співробітник хоче знайти собі оточення, де йому буде комфортно і де він отримає певні переваги, які будуть відповідати його персональним цінностям. Пам’ятайте, що кожен працівник представляє ваш бренд.


Якісні кадри — це ключовий ресурс компанії.

Якісні кадри — це ключовий ресурс компанії. Важливо, щоб вони почували себе на своєму місці та отримували задоволення від роботи. Адже відомо, що ефективність «заряджених» працівників зростає утричі.

Мрієте про свою Dream Team? Досить мріяти!

Курс Master Director Open навчить вас формувати якісну команду за ОДИН тиждень.

Поспішайте. Старт програми 20 березня.

Опубликовано Оставить комментарий

Як догодити своїм споживачам?

Як догодити своїм споживачам? 5

Пуп землі. Центр космосу. Їхня величність — КЛІЄНТИ!

Як догодити своїм споживачам?

Сьогодні люди стали менш лояльні і не пробачають помилок. Ринок перенасичений пропозиціями і можна легко знайти альтернативу будь-чому.

Взаємодія клієнта з компанією – щоденна, щогодинна і щохвилинна турбота кожної УСПІШНОЇ організації. Кожен крок і кожна пропозиція повинні бути прораховані наперед і повністю відповідати очікуванням споживачів.

📌 Як?

Сучасні технології. Бізнесменам 21 століття пощастило, що тепер є CRM-системи. Ці помічники дозволяють збирати й аналізувати набагато більше даних.

✅Вести облік клієнтів та угод.

✅Статистику стосунків з клієнтів від першої розмови до завершення угоди.

✅Аналізувати задачі по кожному клієнту.

📌 Для чого?

Це дає можливості для збереження лояльності своїх клієнтів. Meredith Corporation випускає журнали для дівчат і жінок різного віку. Компанія  витратила десять років і десятки мільйонів доларів, аби зібрати інформацію про своїх читачів у єдину цифрову базу даних. Тепер вона знає про них усе: від кольору очей до наявності домашніх улюбленців – і зберігає по 30 параметрів про кожну зі ста мільйонів передплатниць.

Компанія супроводжує клієнтів протягом усього їхнього життя, пропонуючи дитячі журнали та підліткові бунтівні публікації, видання про найкрасивіші весілля, про народження дітей, здоров’я жінок у віці. Компанія Meredith Corporation у свої 115 років залишається одним із найуспішніших видавничих домів.


Що робити?

📌Що робити?

Цифрова трансформація  — це не страшно. Це всього лише один крак на шлях до того, щоб краще розуміти своїх клієнтів. Існує безліч CRM-систем, адаптованих під різні типи задач.

На курсі Master Director Open ми підберемо інструменти, які ідеально підійдуть САМЕ ДЛЯ ВАШОГО бізнесу. А також навчимо самостійно їх запускати в роботу ЛИШЕ ЗА ОДИН тиждень.

Поспішайте. Старт програми — 20 березня.

Не допустіть, щоб імена ваших клієнтів почали з’являтися в CRM-системах ваших конкурентів.

Реєструйтеся ↓ ↓ ↓

Опубликовано Оставить комментарий

Як зберегти підприємництво (частина 1)

Як зберегти підприємництво (частина 1) 6

Бізнес помер. Ви таке можете уявити?

Напевно, після такого почнеться кінець світу. Але невтішна статистика дослідницьких інститутів свідчить, що все до цього йде!

Попри те, що нова культура стартапів стає дедалі популярнішою — ПІДПРИЄМНИЦТВО занепадає.

У всіх промислово розвинених країнах світу кількість нових підприємств зменшилась майже вдвічі. Інститут Fraset порівняв 2001-2007 роки з 2008-2014-м і встановив, що кількість стартапів в:

📌США — впала на 18,6%

📌Австралії — на 20.3%

📌Канаді — на 8,5%

📌Британії — на 7,5%

У багатьох країнах світу зростання населення сповільнилося. Демографічні зміни впливають, але є інша теорія вимирання “підприємницького духу”.


Малий та середній бізнес просто боїться “тягатися” з гігантами.
А дарма!

Раніше можливості для старту малого бізнесу пропонувало кожне місто. Всюди потрібні були пекарі, м’ясники та свічники. А потім з’явилися великі супермаркети і все змінилося. Малий та середній бізнес просто боїться “тягатися” з гігантами. А дарма!

Ми амбасадори, які готові зупинити цю жахливу тенденцію!

Ми віримо, що саме за малим та середнім бізнесом — майбутнє.

Рентабельним та гнучким. Цікавим та конкуруючим.
Якому простіше і швидше достукатися до свого споживача. Відчувати його потреби і змінюватися. Якому простіше адаптуватися до тенденцій, виявляти помилки і змінювати себе.

І це реально.

Як? Сіті Профіт знає. Долучайтеся ↓ ↓ ↓


Опубликовано Оставить комментарий

Хто такі бенефіціари? І чому їхні потреби — важливіші за ваші.

Хто такі бенефіціари? І чому їхні потреби - важливіші за ваші. 7

Бенефіціари — так розумною мовою називається наш клієнт для якого ми робимо грантові проекти. Це та цільова аудиторія яку підтримує фонд, донор.

❌Найрозповсюдженіша помилка —  більшість організацій думають, що вони отримують гранти для себе. Насправді донор розглядає кожен свій грант як кошти для кінцевих клієнтів, для бенефіціарів. Ми всьо лише посередники! Організація, яка допомагає донорській структурі досягнути поставлені нею результати.


Наша мета — запропонувати їм щось дійсно важливе та привабливе

Це дуже важливо розуміти при написанні проекту. А саме визначенні його мети. Вона повинна базуватися на тому, щоб наші бенефеціари якимось чином могли покращити собі життя.  Наша мета — запропонувати їм щось дійсно важливе та привабливе. Щоб люди погодились. Якщо — це буде не цікаво, донори не дадуть грант.

Як пов’язати головні цілі донорів та потреби цільової аудиторії?

Як сформувати це в мету свого проекту?

Після Курс SME2027 ви зможете робити це на “автоматі”. Дієві поради та практичні уроки. Приєднуйтеся 👇

Опубликовано Оставить комментарий

Системність. Навіщо бізнесу дисципліна?

Системність. Навіщо бізнесу дисципліна? 8

Колись Ейнштейн викладав фізику в університеті Принстона. Студенти другого курсу здивувались, побачивши на екзамені питання минулого року: «Професор, Ви напевне помилились, це питання з минулого іспиту!» На що Ейнштейн посміхнувся: «Ви маєте рацію, питання минулорічні. Відповіді — інші».

До чого це ми?

Світ на порозі четвертої промислової революції. А що це означає? Що компаніям потрібно бути гнучкими і швидко шукати нові, нестандартні рішення. Кожен процес повинен бути досконало “відшліфонаний”.  Компанія має працювати — як саморегульована, безперебійна система, а не грузнути в рутині.


Кожен процес повинен бути досконало “відшліфонаний”

✅По-перше, щоб забезпечити високу якість продукту.

✅По-друге, щоб вивільнити час власника бізнесу.

Для отримання хороших результатів на виході потрібно достатня кількість якісних ресурсів на вході: персонал, фінанси, процеси, устаткування. І не варто забувати про контроль.


А ви готові подивитися на систему по-новому?

Курс Master Director Open навчить вас досягати значних результатів простими кроками. За допомогою зрозумілих та дієвих інструментів розкласти по поличках свій бізнес. І знайти відповіді навіть на самі складі питання.

Програма курсу 👇

Опубликовано Оставить комментарий

Що таке партнерство? І чому воно важливе для отримання гранту?

Що таке партнерство? І чому воно важливе для отримання гранту? 9

По статистиці найбільше серед виграшних проектів тих, що мають 8-12 партнерів. Чому донори так люблять партнерства? Один з варіантів це — розподілення ризиків та залучення більшої кількості людських ресурсів. Тобто якщо помре одна, є шанси, що дві інші “дотягнуть” проект і партнерства в цей спосіб це — об’єднання ресурсів.


Партнерства — це спосіб підвищити свої компетенції.

Тобто якщо ми працюємо з організацією де є експерт, ми маємо можливість працювати з цим експертом.


Партнерства завжди ефективніші ніж конкуренція

Партнерства завжди ефективніші ніж конкуренція. Донор вкладає кошти не конкретно в нашу організацію, донор хоче бачити мультиплікацію. Коли ви ділитись самі ви вже показуєте, що ви готові мультиплікувати результат.


Інституції, які працюють в ізоляції розвиватись не можуть.

Кожен грант стимулює не просто працювати і залучати кошти, а шукати партнерів і будувати мережі.

В нашому навчальному курсі SME2027 ми поділимося з вами секретами успішного проекту та мережею потенційних партнерів, які вже очікують на співпрацю з вами.

Приєднуйтеся!!!

Опубликовано Оставить комментарий

Нове покоління бізнесменів

Нове покоління бізнесменів 10

Міленіали прийшли на зміну бебі-бумерам.

Покоління бебі-буму, народжене з 1946-го по 1964-й було найчисленнішою кагортою понад півстоліття. Але у 2019-му їхньому пануванню настане спад, вважають американські вчені. На зміну їм прийдуть міленіали, які суттєво від них відрізняються. Хто це такі?

Бебі-бумери — часто схильні до конфронтацій та моралізаторства. Одержимі манією опіки батьків та суспільним духом колективізму вони щедро наділили себе соціальними виплатами й пенсійними пільгами, поклавши на власних дітей тягар непосильних державних боргів.

Нове покоління бізнесменів 11

Міленіали, народжені з 1981-го по 1996-й, і виросли на зовсім іншій планеті. Їх можна назвати прагматичними ідеалістами. На відміну від бебі-бумерів вони позбавлені месіанства. Порівняно зі своїми батьками вони менше пов’язані з політичними партіями і більш ліберальні.

Це перше покоління, яке почувається у цифровому світі, як риба у воді. А заодно й останнє, яке ще пам’ятає, як писати наукові роботи у бібліотеці.

Погляди міленіалів вже змушують корпорації та культуру змінюватися. Вони хочуть, щоб бізнес ставав більш локальним, «зеленим», і соціально відповідальним.

Велика команда сім’ї компаній “Сіті Профіт” абсолютні міленіали. Про це свідчить, принаймні те, що за 10 років ми змінили понад 80 компаній малого та середнього бізнесу. Ми допомагаємо тих, хто засидівся “в динозаврах” і ризикує втратити своє місце в сучасному бізнес-світі. Ми допомагаємо новачкам, чий потенціал та амбіції готові запалювати “нові зірки” на небосхилі успіху.

Ми покоління міленіалів — прагматичних ідеалістів. Детальніше про нас ↓ ↓ ↓