Категорії
BLOG MDO

Хочете бути клієнто-орієнтованими? Не думайте про клієнтів!

Ось це поворот, подумали? Саме так. Ми нічого не сплутали.

Налагоджувати тісні зв’язки з клієнтами – це не задача власника бізнесу, а працівників, які спілкуються з ними. Саме вони представляють вашу компанію споживачам.

А тепер спочатку.

✅ Хочете бути клієнтоорієнтованими? Не думайте про клієнтів. Думайте, про працівників, які з ними працюють.

Це елементарна, банальна, проста правда. Зрозуміла для всіх.

Для керівника бізнесу клієнт має стяти на другому місці.

Як керівник ставиться до своїх співробітників, так співробітники відносяться до (його!) клієнтів. Саме тому по-справжньому клієнто-орієнтованих компаній відрізняє те, як вони відносяться до своїх працівників. Для керівника бізнесу клієнт має стяти на другому місці. Одразу після працівників.


Згідно досліджень: споживачі у спілкуванні з брендом цінують чуйність та розуміння.

👉 Згідно досліджень: споживачі у спілкуванні з брендом цінують чуйність та розуміння. А як забезпечити цю саму чуйність? Відповідь очевидна.

Хочете навчитися будувати класний та ефективний відділ продажів? Чекаємо вас на курсі підвищення кваліфікації. Тисни

Категорії
BLOG MDO

Простими словами про маркетинг і продажі

І так .. давайте уявимо дві ситуації.

1. У вас є яблуко.

І ви хочете заробити на його продажі. Ви підходите до людей на вулиці і пропонуєте їм купити ваше яблуко. Логічно? Але люди не розуміють навіщо їм ваше яблуко. Тоді ви починаєте розхвалювати наскільки ваш продукт  корисний. Там багато заліза та інших корисних речовин. плюс воно смачне і має ще овер мільйон переваг.

Таким чином, ви всіляко намагаєтесь переконати перехожих купити ваше яблуко. Ось це продажі.

2. На цей раз у вас немає яблука.

Ситуація друга. Ви знову хочете заробити і ходите по вулиці. Але! На цей раз у вас немає яблука. Ви просто запитуєте перехожих що вони хотіли б купити? Може бути вони хочуть яблук? А може грушок? А може бути взагалі баклажанів? На основі їх побажань ви вибираєте – що саме треба продавати цим людям.

Тобто вам не треба буде вже їх переконувати в тому, що ваш товар – потрібний і корисний. Вони самі захочуть його купити, а вам залишиться тільки поставляти його в потрібній кількості.

Ось це і є маркетинг. А точніше одна із його задач.


Не можна стверджувати точно, що важливіше для бізнесу: маркетинг чи продажі.

Не можна стверджувати точно, що важливіше для бізнесу: маркетинг чи продажі. Це, як вибачте, яйце і курка. Але потрібно чітко усвідомлювати зони відповідальності кожного відділу, щоб знати який напрямок треба “підтягнути” у конкретній ситуації.

Про продающий маркетинг, ефективні продажі і не тільки. Все ПРОСТИМИ словами. Як 2+2. Як яблука і баклажани.

6 тижнів, які змінять ваше уявлення про бізнес повністю. Реєструйтеся на курс підвищення кваліфікації управління бізнесом.

Переходьте ↓ ↓ ↓

Стартуємо 20 березня!

Категорії
BLOG MDO

Ідеальний вік для бізнесу.

Вам 35, 27, 16, 52, 48, 93 роки ….Вітаємо! Ваш вік найбільш продуктивний, щоб БУТИ підприємцем.  

А знаєте чому?

Тому що бізнесу будь-який вік підвладний. Не важливо, студент ви чи на пенсії. Сумніваєтеся?

Тоді, як завжди звернемося до історії, яка рясніє фактами. Побудувати успішний бізнес можна, незважаючи на вікові рамки.  


Рей Крок заснував McDonald’s
у 52 роки

Яскравий приклад – Рей Крок – засновник McDonald’s. До 52 років торгував паперовими стаканчиками. Мало того, на додачу до віку він мав безліч проблем зі здоров’ям, був глухуватий, а заради розвитку бізнесу йому навіть довелося закласти будинок. Навіть у цьому випадку ніхто не гарантував йому успіх у справі.


Марк Цукерберг заснував Facebook у 23 роки

А от Марк Цукерберг, засновник найбільшої соціальної мережі Facebook. У 23 роки хлопець став наймолодшим у світі мільярдером. А от свій перший мільйон він заробив раніше, ніж американське законодавство дозволило йому купувати пиво.

Хочете опинитися в подібній компанії? Тоді нічого не бійтеся, і тільки вперед!

Якщо ви, як і ці двоє, віддаєте перевагу холодному розуму, готові працювати задля своїх цілей (а не покладатися на фарт), тоді вам сюди ⬇⬇⬇

Категорії
BLOG MDO

Поширені помилки при наймі співробітників на роботу

Давайте відверто. Сьогодні в Україні кадровий голод. Всі спеціалісти у пошуках кращої долі виїхали за кордон. А пошук нових працівників – головний біль кожної компанії.

Постарайтеся не робити перераховані нижче помилки, аби не втратити цінних людей.

Адже, не забувайте, що поки ви проводите співбесіду, кандидати також оцінюють вас і вашу компанію.

📌Не обмежуйте пошуки занадто сильно

Шукайте людей різного віку, з різним досвідом і походженням, різних рас і статі. Це дозволить вам більш повно побачити всі варіанти. Коли ваш штат більш різноманітний, ви можете залучити людей, які в іншій ситуації могли б і не звернути уваги на вашу компанію. Нові люди можуть кинути виклик звичній роботі бізнесу і принести свіжий погляд, який необхідний завжди.

📌Не довіряйте першому враженню

Зізнайтеся, роботодавці частенько оцінюють кандидатів з огляду на власні симпатії. Зоровому контакту і рукостисканню. Навіть не звертаючи уваги, чи відповідає компетентність кандидата вимогам вакансії та компанії. Безумовно, ви не можете бути впевнені в тому, як поведе себе обрана вами людина. Однак, будьте об’єктивні. .

📌Ви ведете себе нещиро

Якщо ви невірно надаєте інформацію про роботу, про необхідні навички та інші деталі, це може привести до серйозної проблеми. Складіть чіткий список вимог і необхідних навичок. Щоб людина могла зрозуміти, чи зможе він виконувати передбачувані його роботою завдання. Ви заощадите і свій час, і час людей, що шукають роботу. Якщо у вас немає чітких вимог, майте сміливість сказати про це кандидатам. Поясніть їм свій підхід і уточніть, що новий співробітник отримає можливість розвиватися разом з ростом компанії.

📌Ви не враховуєте культуру компанії

Більшість людей проводить на роботі більше часу, ніж з сім’єю або друзями, тому потенційний співробітник хоче знайти собі оточення, де йому буде комфортно і де він отримає певні переваги, які будуть відповідати його персональним цінностям. Пам’ятайте, що кожен працівник представляє ваш бренд.


Якісні кадри – це ключовий ресурс компанії.

Якісні кадри – це ключовий ресурс компанії. Важливо, щоб вони почували себе на своєму місці та отримували задоволення від роботи. Адже відомо, що ефективність «заряджених» працівників зростає утричі.

Мрієте про свою Dream Team? Досить мріяти!

Курс Master Director Open навчить вас формувати якісну команду за ОДИН тиждень.

Поспішайте. Старт програми 20 березня.

Категорії
BLOG MDO

Як догодити своїм споживачам?

Пуп землі. Центр космосу. Їхня величність – КЛІЄНТИ!

Як догодити своїм споживачам?

Сьогодні люди стали менш лояльні і не пробачають помилок. Ринок перенасичений пропозиціями і можна легко знайти альтернативу будь-чому.

Взаємодія клієнта з компанією – щоденна, щогодинна і щохвилинна турбота кожної УСПІШНОЇ організації. Кожен крок і кожна пропозиція повинні бути прораховані наперед і повністю відповідати очікуванням споживачів.

📌 Як?

Сучасні технології. Бізнесменам 21 століття пощастило, що тепер є CRM-системи. Ці помічники дозволяють збирати й аналізувати набагато більше даних.

✅Вести облік клієнтів та угод.

✅Статистику стосунків з клієнтів від першої розмови до завершення угоди.

✅Аналізувати задачі по кожному клієнту.

📌 Для чого?

Це дає можливості для збереження лояльності своїх клієнтів. Meredith Corporation випускає журнали для дівчат і жінок різного віку. Компанія  витратила десять років і десятки мільйонів доларів, аби зібрати інформацію про своїх читачів у єдину цифрову базу даних. Тепер вона знає про них усе: від кольору очей до наявності домашніх улюбленців – і зберігає по 30 параметрів про кожну зі ста мільйонів передплатниць.

Компанія супроводжує клієнтів протягом усього їхнього життя, пропонуючи дитячі журнали та підліткові бунтівні публікації, видання про найкрасивіші весілля, про народження дітей, здоров’я жінок у віці. Компанія Meredith Corporation у свої 115 років залишається одним із найуспішніших видавничих домів.


Що робити?

📌Що робити?

Цифрова трансформація  – це не страшно. Це всього лише один крак на шлях до того, щоб краще розуміти своїх клієнтів. Існує безліч CRM-систем, адаптованих під різні типи задач.

На курсі Master Director Open ми підберемо інструменти, які ідеально підійдуть САМЕ ДЛЯ ВАШОГО бізнесу. А також навчимо самостійно їх запускати в роботу ЛИШЕ ЗА ОДИН тиждень.

Поспішайте. Старт програми – 20 березня.

Не допустіть, щоб імена ваших клієнтів почали з’являтися в CRM-системах ваших конкурентів.

Реєструйтеся ↓ ↓ ↓

Категорії
BLOG MDO

Системність. Навіщо бізнесу дисципліна?

Колись Ейнштейн викладав фізику в університеті Принстона. Студенти другого курсу здивувались, побачивши на екзамені питання минулого року: «Професор, Ви напевне помилились, це питання з минулого іспиту!» На що Ейнштейн посміхнувся: «Ви маєте рацію, питання минулорічні. Відповіді — інші».

До чого це ми?

Світ на порозі четвертої промислової революції. А що це означає? Що компаніям потрібно бути гнучкими і швидко шукати нові, нестандартні рішення. Кожен процес повинен бути досконало “відшліфонаний”.  Компанія має працювати – як саморегульована, безперебійна система, а не грузнути в рутині.


Кожен процес повинен бути досконало “відшліфонаний”

✅По-перше, щоб забезпечити високу якість продукту.

✅По-друге, щоб вивільнити час власника бізнесу.

Для отримання хороших результатів на виході потрібно достатня кількість якісних ресурсів на вході: персонал, фінанси, процеси, устаткування. І не варто забувати про контроль.


А ви готові подивитися на систему по-новому?

Курс Master Director Open навчить вас досягати значних результатів простими кроками. За допомогою зрозумілих та дієвих інструментів розкласти по поличках свій бізнес. І знайти відповіді навіть на самі складі питання.

Програма курсу 👇

Категорії
BLOG MDO

Бізнес-секрети від найстаршої компанії в світі

Найстарішому бізнесу в світі – 1312 років!

Готель Nishiyama Onsen Keiunkan побудований у 707 році на гарячих джерелах в японському містечку Хаякава. Тільки уявіть, заклад зберігся ще з часів правління Карла Великого, першого імператора Великої Римської Імперії. А що саме цікаве: готелем досі управляє та ж сама сім’я засновників Махіто. Тільки вже у 52-му поколінні.

Співробітники готелю також працюють тут поколіннями. Головний принцип управління компанією полягає в служінні. Тобто працівники тут не лише заробляють кошти на життя, вони захищають цінність самого готелю.


Таємниця успіху – сервіс

Керівництво компанії понад тисячоліття завжди ставить інтереси своїх співробітників попереду інтересів акціонерів і амбіцій. Вони ніколи не намагалися відкривати численні філії і побудувати мережу готелів. Цифри підтверджують, що з амбіціями варто бути обережними: 89,4% компаній з історією в більш 100 років – це підприємства з чисельністю працівників менше 300 чоловік.

Якщо розвиток і зростання стають пріоритетом, то це перетворюється на своєрідне прокляття для компанії в довгостроковій перспективі. Малому та середньому бізнесу  простіше вижити.

Ще одна таємниця успіху – сервіс. Японія унікальна тим, що все тут віддані своїй службі.І це приваблює клієнтів. У світі існує 5586 компаній, яким вже понад 200 років. 3146 компаній (а це 56%) належать японцям. На другому місці Німеччина, де знаходяться 837 компаній-довгожителів.

Хочеш, щоб японці їхали до тебе за досвідом?

Згідно з дослідженнями зараз у світі середня тривалість життя компаній становить всього лише 15 років. В епоху, коли бізнеси постійно замінюють один одного, ми могли б багато чому навчитися у компаній, чия репутація в тисячі років довша.

Історія успіху готелю Nishiyama Onsen Keiunkan це лише приклад, а не панацея.  
Ви також можете створити мотивовану команду працівників та збільшити кількість клієнтів. Великий бізнес починається з маленьких змін.

Реєструйся на курс Master Director Open. Оптимізуй свій бізнес. І тоді японці приїдуть до тебе переймати досвід управління.

Категорії
BLOG MDO

Професії майбутнього (частина 2)

Бізнес – це гонка на випередження. Щоб не отримати “ножа в спину” від часу – потрібно працювати більше та  прогнозувати масштабніше.

Продовжуємо серію публікацій про професії завтрашнього дня.

Хтозна, можливо, саме ця інформація ляже в основу вашого успішного бізнес-проекту або допоможе знайти своє місце “під сонцем”.

🔴 Фінансова галузь

  • Розробник персональних пенсійних планів (оцінка потенціалу та поетапне планування стратегії індивідуальних пенсійних накопичень)
  • Оцінювач інтелектуального потенціалу (визначення вартості інтелектуальних здібностей людини та потенційних продуктів її творчості)
  • Менеджер портфелю корпоративних венчурних фондів (пошук перспективних бізнес-ідей для інвестування капіталу)
  • Проектувальник індивідуальних фінансових траєкторій (планування індивідуального та сімейного бюджету клієнта)

Сфера віртуального простору

🔴 Сфера віртуального простору

  • Дизайнер віртуальних світів (створення віртуальних проектів за запитом клієнта)
  • Провідник у віртуальному магазині (навігація та підбір товару на великих порталах)
  • Цифровий модельєр (створення ескізів на 3D-моделі тіла клієнта)
  • Проектувальник віртуальних подорожей (планування маршруту, розробка програми, технічне забезпечення)

🔴 Комп’ютерні технології

  • ІТ-координатор (розподіл та контроль завдань між програмістами та тестувальниками)
  • Розробник моделей Big Data (програмування інструментів для обробки великої кількості даних)
  • IT-проповідник (просування інформаційної продукції та digital-навчання шляхом особистісного переконання аудиторії за допомогою блогів та сторінок у соціальних мережах)


Не боїшся змін? Приєднуйся до команди Master Director Open. Отримуй навики, які допоможуть тобі завжди бути в тренді!



Категорії
BLOG MDO

Професії майбутнього (частина 1)

Звечора випив пігулку – на ранок прокинувся фахівцем. На жаль, такого ЧУДО ЗІЛЛЯ не існує. 😭

Якщо ви прагнете не просто бути на плаву, а стати кращим, потрібно бути відкритим до інновацій. Кадровий потенціал майбутнього вимагає постійного навчання та самовдосконалення.

Аби вам було простіше вловити шалений ритм сучасного життя, ми зібрали добірку професій, які будуть затребувані вже у недалекому майбутньому:

🔴 Менеджмент та управління::

  • Тайм-брокер (продаж вільного часу фрілансерів) Корпоративний антрополог (вивчення ринків для реалізації продукції методом безпосереднього контакту із цільовою аудиторією)
  • Інноваційний менеджер (пошук та оформлення нових рішень для розвитку компанії)
  • Ментор стартапів (координація запуску та реалізації проектів різного рівня масштабності)

“Царина” штучного інтелекту

🔴 “Царина” штучного інтелекту:

  • Адвокат із роботоетики (юридичні послуги щодо питання відносин людей та роботів)
  • Спеціаліст із сервісного обслуговування роботів (роботи в галузі механіки, електроніки та програмування)
  • Координатор спільної роботи людини та машини (ефективний розподіл завдань між людиною та роботом)

Далі буде …

Не боїшся змін? Приєднуйся до команди Master Director Open. Отримуй навики, які допоможуть тобі завжди бути в тренді!

Категорії
BLOG MDO

Чому українці не хочуть бути підприємцями? ​

Сьогодні Україна серед лідерів у світі за найнижчим рівнем бажання і можливостей бути підприємцем. Про що це говорить? Про те, що українці не хочуть, бояться, не можуть або просто не знають як відкрити власний бізнес. 90-ті давним-давно минули, а звички залишились. В українців лише останні кілька років почало ментально формуватися нове розуміння про підприємництво: за те, що заробляєш гроші своїм розумом — до в’язниці не саджають.

Головна причина —  страх «прогоріти».

На жаль, наша культура не вміє підтримувати лузерів. Наприклад, взяв чоловік 1 000 доларів і відкрив булочну. Якщо бізнес не пішов, об цю людину «витирають ноги» друзі, товариші, можливо, навіть родичі. В “здоровій” підприємницькій культурі взагалі НЕ МАЄ ПОНЯТТЯ невдачі. Це досвід, який дозволить в майбутньому працювати ще краще і ефективніше.

Із усіх стартапів — 99,7% були провальними? Так-так. Але люди починають спочатку і не бояться програвати. І це, насправді, дуже круто.

Найголовніше – розуміти базову модель

Малий та середній бізнес в розвинутих країнах є основою економіки. Наша основна мета, щоб так було і в нашій країні! Тому, підприємцем, звісно бути!

Про ВАЖЛИВЕ!!! Найголовніше, якщо ви хочете позбутися страху “прогоріти”, потрібно зрозуміти базову модель бізнесу. У цьому ми завжди готові допомогти. У нас за плечима 80 успішно запущених в роботу бізнесів. Ми знаємо, як це працює на ділі, а не на словах. 
Долучайтеся!