Як правильно розрахувати ціноутворення?

ЯПорахувати ціноутворення ПРАВИЛЬНО – задача із зірочкою. Адже, вартість вашого продукту повинна бути привабливою для клієнтів і вигідною для вас.

У вас є два методи визначити скільки насправді коштує ваш товар чи послуга на ринку:

  • Дідівський (ми його так жартома називаємо)
  • POSCO

1. Перший працює дуже просто. Собівартість + все, все, все + націнка = вуаля. Ви порахували дуже орієнтовно ціну вашого «продукту».

Одразу попереджаємо, цей метод уже застарілий і неактуальний для багатьох сучасних бізнесів. Візьмемо хоча б, до прикладу, будь-яку сферу послуг. Як ви порахуєте собівартість розробки дизайну інтер’єру?

2. POSCO. Більш точний метод завдяки аналізу реальної ситуації на ринку. Порівняйте себе зі своїми кількома конкурентами за такими критеріями:

P-продукт (асортимент, упаковка)

O-онлайн (наявність сайту, сторінок в соц.мережах, їх наповнюваність та UX)

S-сервіс (якість і швидкість обслуговування)

C-«ціна» власника та команди (компетенції, впізнаваність)

O-офлайн (фасад, вивіска, зовнішня реклама тощо)

Наприклад, коли ви об’єктивно розумієте, що ваш сайт (або буде майбутній сайт) в рази крутіше за ваших конкурентів –  сміливо оцінюйте себе вище. Так по кожному критерію.

Сформуйте таблицю із даними. Порівняйте загальну суму оцінок у кожному рядку і проаналізуйте,  свої можливості.  Таким чином, якщо загальна сума балів, порівняно з конкурентом А, у вас вища – логічно, що ціна вашого продукту теж повинна бути більшою. Відповідно навпаки. Менша кількість балів – менша ціна.

Порада! Аналізуючи, беріть до уваги максимально більшу кількість показників. Не ігноруйте деталі. Враховуйте, за що цінують клієнти той, чи інший продукт; за що готові платити більше.

Сумніваєте у точності своїх розрахунків? Краще не ризикуйте і довірте цю справу професіоналам.

Рентабельне ціноутворення – одна із фішок «City Profit». Ми розраховуємо оптимальні ціни на основі ретельно аналізу ніші та продукту. Також ми завжди беремо до уваги особистий прибуток власника. Погодьтеся, найнижча ціна – на ринку теж не найкращий варіант для рентабельності бізнесу.


Рентабельне ціноутворення – одна із фішок «City Profit».

В нашому портфоліо чимало кейсів, коли ми збільшували вартість чеку та дохід компанії в цілому, за рахунок підняття цін. Але таке ми можемо собі дозволити лише у тому випадку, коли розуміємо співвідношення ціни та якості.   

А ви впевненні, що ваші клієнти не готові платити вам більше? Якщо ні – City Profit допоможе вам дати відповідь на це питання.  http://www.cityprofit.com.ua/khm/

Опубликовано в BLOG