Хочете бути клієнто-орієнтованими? Не думайте про клієнтів!

Ось це поворот, подумали? Саме так. Ми нічого не сплутали.

Налагоджувати тісні зв’язки з клієнтами — це не задача власника бізнесу, а працівників, які спілкуються з ними. Саме вони представляють вашу компанію споживачам.

А тепер спочатку.

✅ Хочете бути клієнтоорієнтованими? Не думайте про клієнтів. Думайте, про працівників, які з ними працюють.

Це елементарна, банальна, проста правда. Зрозуміла для всіх.

Для керівника бізнесу клієнт має стяти на другому місці.

Як керівник ставиться до своїх співробітників, так співробітники відносяться до (його!) клієнтів. Саме тому по-справжньому клієнто-орієнтованих компаній відрізняє те, як вони відносяться до своїх працівників. Для керівника бізнесу клієнт має стяти на другому місці. Одразу після працівників.


Згідно досліджень: споживачі у спілкуванні з брендом цінують чуйність та розуміння.

👉 Згідно досліджень: споживачі у спілкуванні з брендом цінують чуйність та розуміння. А як забезпечити цю саму чуйність? Відповідь очевидна.

Хочете навчитися будувати класний та ефективний відділ продажів? Чекаємо вас на курсі підвищення кваліфікації. Тисни

Опубликовано в BLOG, MDO