Хаос в бізнесі. Норма чи може бути по-іншому?

Уявімо ситуацію: ваш постійний клієнт, який робив великі замовлення, в один момент відмовився далі працювати з вашою компанією. Шок. Паніка. Як? Чому? Що сталося?

Як не з’їхати з глузду?

У власника одразу питання до керівника відділу продажів, а в нього відповідно до менеджера, який «вів» цього клієнта. А тепер згущаємо фарби. Цей менеджер з продажів звільнився. Ви починаєте піднімати всі архіви, «лапатити» блокноти, таблиці, пригадувати розмови, вишукувати колишнього працівника, аби з’ясувати, що сталося.

Як вам така історія?

Не дуже, правда?

Насправді, дуже дивно, що сьогодні ще можуть траплятися такі ситуації. Інформаційні технології дають можливість впорядкувати хаос та автоматизувати взаємодію з вашими клієнтами.

Автоматизувати бізнес допоможе
CRM-ситема.

Встановивши, простеньку CRM-ку ви завжди будете мати «під рукою» впорядковану інформацію для управління продажами. 

Ви зможете прослухати всі телефонні розмови, прочитати переписку та історію спілкування з кожним клієнтом. Також ви можете побачити у кого із ваших менеджерів просідають продажі через погану консультацію, а у кого через те, що вони не вміють закривати угоди.

Як обрати CRM-систему?

Orderoom допоможе підібрати та інтегрувати програмне забезпечення конкретно під ваш бізнес. Дізнатися детальніше про послуги та умови співпраці за посиланням ↓ ↓ ↓

Опубликовано в BLOG

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *