ТОП-5 причин поганих продажів

Як робити не потрібно!

Ви можете купу грошей вкласти в навчання працівників відділу продажів, а вони просто «зіллють» собі вашу клієнтську базу, звільняться і ніякого толку з цього не буде. Знаємо-знаємо, для власників бізнесу – це, як страшний сон. Тому, ми підготували для вас ТОП-5 порад, як робити не потрібно.

1. Відсутні скрипти продажів.

Це чітко прописані «схеми» — за якими повинні продавати працівники. Якщо ви не знаєте як ваші «зірки-продажники» роблять план, то що буде коли вони підуть? Ви зможете швидко знайти їм заміну і навчити новачка продавати на такому ж рівні? Це ВИЖИМКА найкращих технік, які працюють з вашими клієнтами.

2. Відсутній план продажів.

Коли ви кажете продай хоч скільки-небуть – у вас буде мінімальний результат. Мотивація і зарплата працівника повинні напряму залежати від виконання плану продажів. Він повинен бути оптимальним: не перебільшуйте! Нереальний план – демотивує.

3. Універсальні солдати.

Якщо ви ставите додаткові задачі своїм продавцям вони будуть займатися всім чим завгодно, тільки не продажами. Продажі – це справа дуже стресова. Потрібно ставити її в пріоритет. Маркетингом займаються маркетологи, документами – бухгалтери.

4. Ви не навчаєте свою команду.

Досвід показує, що якщо компанія піклується про кар’єрний ріст своїх працівників, то їх віддача в рази більша. Не забувайте: як ви відноситеся до своїх працівників – так вони відносяться до ваших клієнтів.

5. У вас відсутній план розвитку компанії.

Дуже ймовірно, що буде хаос. Працівники не розуміють куди рухатися і з чим вони мають справу.


ВІДДІЛ ПРОДАЖІВ – це машина

Пам’ятайте, ВІДДІЛ ПРОДАЖІВ – це машина, яка повинна працювати ефективно незалежно від сезонності, людського фактору чи інших причин.
Думаєте, це нереально? Тоді ми доведемо вам зворотне.
Будуємо такі машини з 2009 року!

Детальніше про нас ↓ ↓ ↓

Опубликовано в BLOG