Простими словами про маркетинг і продажі

І так .. давайте уявимо дві ситуації.

1. У вас є яблуко.

І ви хочете заробити на його продажі. Ви підходите до людей на вулиці і пропонуєте їм купити ваше яблуко. Логічно? Але люди не розуміють навіщо їм ваше яблуко. Тоді ви починаєте розхвалювати наскільки ваш продукт  корисний. Там багато заліза та інших корисних речовин. плюс воно смачне і має ще овер мільйон переваг.

Таким чином, ви всіляко намагаєтесь переконати перехожих купити ваше яблуко. Ось це продажі.

2. На цей раз у вас немає яблука.

Ситуація друга. Ви знову хочете заробити і ходите по вулиці. Але! На цей раз у вас немає яблука. Ви просто запитуєте перехожих що вони хотіли б купити? Може бути вони хочуть яблук? А може грушок? А може бути взагалі баклажанів? На основі їх побажань ви вибираєте – що саме треба продавати цим людям.

Тобто вам не треба буде вже їх переконувати в тому, що ваш товар – потрібний і корисний. Вони самі захочуть його купити, а вам залишиться тільки поставляти його в потрібній кількості.

Ось це і є маркетинг. А точніше одна із його задач.


Не можна стверджувати точно, що важливіше для бізнесу: маркетинг чи продажі.

Не можна стверджувати точно, що важливіше для бізнесу: маркетинг чи продажі. Це, як вибачте, яйце і курка. Але потрібно чітко усвідомлювати зони відповідальності кожного відділу, щоб знати який напрямок треба “підтягнути” у конкретній ситуації.

Про продающий маркетинг, ефективні продажі і не тільки. Все ПРОСТИМИ словами. Як 2+2. Як яблука і баклажани.

6 тижнів, які змінять ваше уявлення про бізнес повністю. Реєструйтеся на курс підвищення кваліфікації управління бізнесом.

Переходьте ↓ ↓ ↓

Стартуємо 20 березня!

Опубликовано в BLOG, MDO

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *