Кажи правду, або плати штраф. Нові правила реклами.

Якісна реклама не менш важлива, аніж якісний продукт. Погоджуєтеся, друзі?

Без перебільшення. Яким би хорошим не був ваш товар, сам по собі він продаватися не буде. Якщо ви не компанія рівня Apple, звісно.

Маркетингову місію можна довірити фахівцям. Можна розповсюджувати інформацію самостійно. Але думаємо, в обох випадках вам буде корисною інформація про нові правила в рекламній індустрії.

З 1-го квітня в ЄС за новим законом всі компанії мають пропонувати правдиві рекламні слогани.

Лише факти. Якщо до кінця року цього не зробити – доведеться платити штраф обсягом 2% сукупного річного прибутку.

Тобто?

Замість голосних крилатих фраз бізнес має говорити клієнту “в лоб” про властивості і вигоди (або невигоди) своєї пропозиції. Лише правду. Дурити людей – ні-ні.


Новий слоган YouTube:
“Транслюй себе. Твоє відео забанять наші модератори пізніше”.

🔴 YouTube ймовірно змінить свій європейський слоган “Транслюй себе” на “Транслюй себе. Твоє відео забанять наші модератори пізніше”.

🔴 Кредитно-рейтингова компанія Equifax, яку хакнули у 2017-му й оприлюднили персональні дані 150 млн клієнтів, сьогодні функціонує під слоганом “Керувати світом за допомогою знання”. Як думаєте, у 2019 році вона замінить “знання” на “ваших викрадених даних”?

🔴Системні збої змусять ребрендитися й інші компанії. Visа після потерпання принизливих перебоїв зі зв’язком у 2018 році, може змінити свій слоган до “Усюди, де ти захочеш бути, якщо нам не доведеться перезавантажувати систему”. А легендарна рекламна формула American Express має звучати: “Не виходь з дому без готівки”.

🔴 Nike з 1980-тих років спонукала людей “Просто зроби це” (Just do it). Після звинувачень у тому, що нібито це пропаганда культури “чоловічого клубу” та після відставки кількох директорів, можливо, компанія змінить слоган на “Спочатку спитайся у відділі HR”

Нові вимоги змусять компанії серйозніше поставитися до своїх слоганів, які багато років ігнорували всі правила граматики, орфографії та просто здоровий глузд.


Новий слоган Adidas: “Неможливий – це іменник”

🔴 У 2019 Adidas доведеться трансформувати свій надихаючий “Impossible is nothing” на “Неможливий – це іменник”.

🔴 А продовольчій компанії Heinz свій “Beanz Meanz Heinz / Боби означають Heinz” на “Боби означають їстівне насіння”.

Друзі, як думаєте, які результати дасть “правдивий” переворот?

Маркетинг – це мистецтво. А з 2019 року виходить – мистецтво правди. Наші фахівці “COLOMBO MARKETING” знають, як показати вашу компанію світу, щоб це було ефективно і правильно.

Переходьте ⏬⏬⏬

Опубликовано в BLOG

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *