Як розставити пріоритети в бізнесі?

Безпощадний світ БІЗНЕСУ вимагає чітких відповідей на ці питання. Якщо, ви звісно, не хочете залишитися поза його межами, радимо зберігати спокій і рухатися наміченою «дорожньою картою». City Profit ділиться своїми чіт-кодами пріоритетів.

Правило 80/18/2

Ми малість по-своєму інтерпретували принцип Парето.
🔑 В чому суть?

80% – будь-якої групи людей (компанії, команди, країни тощо) безнадійні скептики. Навіщо щось змінювати, коли так комфортно «плисти» за течією? У відповідь на будь-яке ваше прохання чи пропозицію приготуйтеся отримати від них шквал сумнівів.
18% – прагматичні оптимісти. Вони знають, що і як потрібно змінити. І навіть намагаються це зробити.
2% – ідейні реалісти. Генерують і створюють: змінюють себе і все довкола. Висловлюючись книжковими фразеологізмами – це «двигун людства».

Наприклад, ви вирішили запускати новий бізнес-проект і вам потрібна підтримка. 
📍 80% вашого оточення скаже: «Куди ти лізеш? Краще не ризикуй!». 
📍 18% – «Не знаю, що з цього вийде, але спробуємо». І лише 
📍 2% візьмуться щиро допомагати втілювати ваш план «по захопленню Всесвіту».
Здогадуєтеся, до якої категорії відноситься команда «City Profit»? Впевнені, що так! А кого відноситеся ви?

Важливо/неважливо – терміново/нетерміново

Це правило тайм-менеджменту ми підглянули в Ейзенхауера.
🔑 В чому суть?

Аби не займатися дурницями ми розділяємо справи на чотири квадрати по осях «терміновості» і «важливості».

📍 Зберігайте чистоту в квадраті А. Передоручайте звідси все, що тільки можна. Якщо у вас завжди багато «термінових і важливих» справ – ви щось робите неправильно.
📍 Найкращі справи в квадраті B. Це «важливі і нетермінові» – найбільш перспективні задачі. Робити їх потрібно вчасно і уважно, аби вони не опинилися в квадраті А.
📍 В квадраті C – «термінові, але неважливі» задачі. Зустрічі, святкування, і інші турботи, яких ймовірно можна уникнути.
📍 «Неважливі і нетермінові» справи із квадрату D – це, як правило, спокуслива, але безглузда необхідність посперечатися з кимось в соціальних мережах, або подивитися серіал. Будьте розсудливі і плануйте свій відпочинок окремо.

Не «біжіть на місці».

Опубликовано в BLOG

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *