Як догодити своїм споживачам?

Пуп землі. Центр космосу. Їхня величність – КЛІЄНТИ!

Як догодити своїм споживачам?

Сьогодні люди стали менш лояльні і не пробачають помилок. Ринок перенасичений пропозиціями і можна легко знайти альтернативу будь-чому.

Взаємодія клієнта з компанією – щоденна, щогодинна і щохвилинна турбота кожної УСПІШНОЇ організації. Кожен крок і кожна пропозиція повинні бути прораховані наперед і повністю відповідати очікуванням споживачів.

📌 Як?

Сучасні технології. Бізнесменам 21 століття пощастило, що тепер є CRM-системи. Ці помічники дозволяють збирати й аналізувати набагато більше даних.

✅Вести облік клієнтів та угод.

✅Статистику стосунків з клієнтів від першої розмови до завершення угоди.

✅Аналізувати задачі по кожному клієнту.

📌 Для чого?

Це дає можливості для збереження лояльності своїх клієнтів. Meredith Corporation випускає журнали для дівчат і жінок різного віку. Компанія  витратила десять років і десятки мільйонів доларів, аби зібрати інформацію про своїх читачів у єдину цифрову базу даних. Тепер вона знає про них усе: від кольору очей до наявності домашніх улюбленців – і зберігає по 30 параметрів про кожну зі ста мільйонів передплатниць.

Компанія супроводжує клієнтів протягом усього їхнього життя, пропонуючи дитячі журнали та підліткові бунтівні публікації, видання про найкрасивіші весілля, про народження дітей, здоров’я жінок у віці. Компанія Meredith Corporation у свої 115 років залишається одним із найуспішніших видавничих домів.


Що робити?

📌Що робити?

Цифрова трансформація  – це не страшно. Це всього лише один крак на шлях до того, щоб краще розуміти своїх клієнтів. Існує безліч CRM-систем, адаптованих під різні типи задач.

На курсі Master Director Open ми підберемо інструменти, які ідеально підійдуть САМЕ ДЛЯ ВАШОГО бізнесу. А також навчимо самостійно їх запускати в роботу ЛИШЕ ЗА ОДИН тиждень.

Поспішайте. Старт програми – 20 березня.

Не допустіть, щоб імена ваших клієнтів почали з’являтися в CRM-системах ваших конкурентів.

Реєструйтеся ↓ ↓ ↓

Опубликовано в BLOG, MDO

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *